Jaana Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2015 Osaako joku neuvoa Hämeenlinnan lähettyvillä osaavaa korjajaa kun tuo Airback valo palaa tai kuinka sen saisi sammumaan kotikonstein. Mini on ollu Autokeskuksessa Tampereella ja sanoivat että OBD ei tunne ollenkaan koko airback järjestelmää. Voiko kyseessä olla jokin liitin/piuha vika?
Sava Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2015 Minulla oli aiemmin Mini Cooper R50 vm 2001 jossa oli samainen vika. Muistaakseni aiheuttaja oli hapettunut kontakti. Huoltoliike (Oulussa) teki diagnoosin ja korjasi edullisesti. Valitettavasti minulla ei enää ko auton huoltohistoriaa kun se liikahti eteenpäin auton mukana.
Juge Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2015 Aika useasti noista olen lukenut, että vika on ollut penkin alla olevassa liittimessä joka jollain tapaa liittyy tunnistimeen joka tunnistaa kun penkillä istuu. Liitin on hapettunut tai huonosti kiinni. Tosi harvoin - käytännössä ei koskaan vika ole ollut itse Airbagin liittimissä. Tietysti kannattaa varmaan ottaa akun miinus kaapeli irti ja odottaa vartti - puoli tuntia, ennenkuin menee niitä liittimiä koettelemaan ettei pääse käymään vahinko...
Turbo 69 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2015 Tosiaan useimmiten vika on penkkien liittimissä tai antureissa. Boschin vehkeillä löytyy Ministä kaikki koodit.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään