Minittelijä Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2014 Olen tuore minin onnellinen omista. - Ongelmani on mistä löytäisin kaasuttimeen huoltosarjan. Kaasarissa lukee SU Carburetter aud 9203 (kuva kaasarista) nuilla tiedoilla en oikein löytänyt mitään. Miten/mistä saan tiedon mikä kaasari tyyppi on kysessä. - Tietääkö joku mistä saisi Suomen kilelisen korjausoppaan mini 1000 vm75? ja mistä saa kätevästi varaosia tilattua - ja kolmas ongelmani MIni lähtee hienosti käyntiin seisoneena, mutta kun ajelee ja yrittää sammutuksen jälkeen startata 5min kuluttua kone ei muutakun sahaa vaan, pukkaamalla lähtee kohtuu hyvin. 30min kuluttua lähtee taas ongelmitta käyntiin.
koirankoppi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2014 SU HS4 Sillä pitäisi huolto/korjaussarjaa löytyä. Kannattaa katsoa onko läpänakseli pahasti kulunut/väljä. Jos on, niin pelkkä huoltosarja ei riitä. Pitää uusia läpän akselikin. Joskus voi vaatia läpän akselin helatkin kaasarin runkoon. Yleensä selviää kyllä pelkällä akselilla.
Turbo 69 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2014 Viittais vissiin kaasarin höyrystymis ongelmaan.Tuo reikä, mikä on pultilla tukittu,pitäs olla auki. Siitä letku putsarille.
tailke Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2014 Pultilla tukittu liitäntä OK, ei aiheuta käyntiinlähtö ongelmaa. Ensimmäiseksi siirtäisin bensalinjan pois pakosarjan kuumuudesta ja mahdollinen suodatin muuhun paikkaan. Männän (musta tulppa kaasarin päällä) öljymäärä kannattaa tarkastaa. Foorumilla on aiemmin ollut korjaamokäsikirjan myynti-ilmoituksia, kannattaa kysellä myös O/M osiossa. Jos auto lähtee työntämällä käyntiin voi olla myös sähkön puute joka aiheuttaa huonon kipinän.
FD100L Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2014 Joo niin kun "tailke" tuossa totesi niin bensaletku vähän pidempi kaasarilta ja siihen suodatin (uusi). Suodattimessa on sekin hyvä puoli kun se on näkösällä, että siitä näkee nopeesti käyntihäiriön sattuessa nostaako bensaa. Mites toi rikastin, missä asennossa kylmänä/lämpöisenä? Toimiiko vaijeri/ vivusto takertelematta?
MikkoViitala Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2014 Missäspäin lappia olet? Jos oot rollossa niin minä voin lainata korjausopasta/auttaa asiassa mikäli voin vain auttaa. Multa löytyy yksi ylimääräinen kaasarikin mutta sen toiminnasta ei ole lainkaan varmuutta.
Minittelijä Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2014 Kiitoksia paljon avusta ja neuvoista. Eli kannattasiko pultilla tukittu linja putkittaa suodattimelle vai olla tulpattuna?. Täytyy alkaa hommaan uusi suodatin ja letkua ja kaasari tutkimaan tarkemmin. Männän (musta tulppa kaasarin päällä) öljymäärä kannattaa tarkastaa, mikähän öljy tähän soveltuu parhaiten? ja Torniossa asustelen.
koirankoppi Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2014 Anna olla tukittuna se linja. Itsellä ainakin on aina ollut ja hyvin pelaa. Minä olen käyttänyt automaattivaihteistoöljyä (punasta) kaasarissa. Täyttö niin, että siellä sisällä näkyvä putken pää juuri peittyy. Kyllä siellä varsinkin kesäkäytössä joku perus synteettinen (Mobil 1) toimii.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään