penna Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2014 Tarkoitus olisi rakentaa vakio tonniseen uusi pakosarja ja putkisto, siinä toivossa ettei tehot ainakaan laskis, minkälaisia yhdistelmiä oletta käyttäneet?
MikkoViitala Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2014 Varmaan helpoin kun katot vaikka minitronin sivulta mimmosia on tarjolla. Eli sivut yhteen (1 ja 4) ja keskeltä (2ja3) yhellä putkella auton alle ja sit yhteen. Nuo ei kyllä ole kauhian kalliin hintasia nuo valmiitkaan sarjat mutta ymmärrän että itse tehty on aina itse tehty :)
minorv8 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2014 No jos ihan oikeasti haluaa tehdä pakosarjan itse niin siitä vaan mutta muutaman peltisarjan muihin vehkeisiin tehneenä en kyllä Miniin sellaista ala tekemään. Kunnollinen Maniflow ei niin paljoa maksa että omatuotantoon sortuisin. Sama juttu pakoputken kanssa, RC40 on hyvä putkisto. Ja jos tekee suorasta kamasta + valmiista taivutetuista mutkista kahdella vaimentajalla putkiston niin tulee maksamaan liki saman mitä esim. RC40 kustantaa. Vakiokoneeseen en välttämättä edes peltisarjaa laittaisi.
koirankoppi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2014 Vakioon tonni koneeseen ei oikeastaan minkään syyn takia kannata peltisarjaa hommata. Melu lisääntyy, pitää hommata myös uusi imusarja tai leikellä omasta imu/pakosarjasta, niistäkään ei mitään hyötyä. Jos tarkoitus on saada vain näpertelyä itselleen, niin sittenhän se on perusteltua :)
FD100L Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2014 Tarkoitus olisi rakentaa vakio tonniseen uusi pakosarja ja putkisto, siinä toivossa ettei tehot ainakaan laskis, minkälaisia yhdistelmiä oletta käyttäneet? Tuskin siinä tehot ainakaan laskee, mut ei pelkästään tuolla modifoinnilla kauheesti kasvakaan. Mutta itse näkisin hyvistä puolista, että helpottaa huoltohommia muutenkin kuin jää se tonnisen pakosarjan/ pakoputkiston (ikävähkö?)liitos pois. Kauneusarvoja suinkaan unohtamatta.. :-* Meteli tietenkin hieman lisääntyy, mutta mahtuuhan sitä maailmaan. Metroon olis suunnitteilla jossain vaiheessa vastaava, mutta katsotaan nyt..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään