tailke Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Jatketaan tunnistusta ja siirrytään väriaikaan Kenen tämä kilpuri mahtaa olla?
Purtsi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Ei ole kyllä hajuakaan, että kenen, mutta noi vanteet... 8-)
koirankoppi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Hienoja kuvia "arvuuttajalla" :). Onko itse otettuja vai "perittyjä". Hieno kilpuri, eikä hajuakaan kenen? Kaikki nämä isojen pyörien "tuunaajat" voivat ihailla kuinka nätti Mini on 10" kunnon pyörillä ;) Autossa on S Cooperin ulkoisia merkkejä, mutta veikkaan että on kuitenkin näitä "ratacoopereita", jotka tehty tavallisista Mineistä?? Esim kojelaudasta paistaa punainen väri, joka pitäisi olla vinyylillä verhoiltu??
Mini1380 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Ei ole kyllä hajuakaan, että kenen, mutta noi vanteet... 8-) Mul on Travellerissa samanlaiset, kyllähän noit nyt on ;)....
koirankoppi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Nythän mä vasta taisin kekata kuka "arvuuttaja" on ;) Tuttu mies taitaa olla ja kuvat itse otettuja Onko isot arkistot? Ei ole koskaan aiemmin tullut puheeksi? Sullahan voisi olla minunkin Cooperini kuvia kisoissa?!
LeeHarvey Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Onko vuodesta mitään hajua? Ollaanko edelleen Artukaisissa?
minizz Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 pistä nyt ihmeessä enemmänkin esille jos tollasia fotoja on..
tailke Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Ketonen Kiikasta on kuvat napsinut: kuvaajaa ei siis tarvi arvuutella. Kuvauskalustona ollut Olympus OM-1 tai OM-2 sekä aikakauden muotilinssit 50mm ja 135mm. Kuvat on julkaistu ilman minkäänlaista editointia, negasta skannattuna. Auton omistaja on, yleensä varmana pidetyltä taholta saadun tiedon mukaan, Juhani Koskinen TamUA. Paikka edelleen Artukainen, vuosi vähän hakusessa, pitää katsoa onko samassa negaliuskassa joku kuva joka antaisi vihjettä vuodesta. Arkistot ei mitkään suuret ole kun ei ollut digikamera mukana ja filmi+kuvat oli kuitenkin aika kalliita. Koirankopin Coopereita olen kuvannut vain Mobiliassa. Kuvia tulee lisää. tasoskannerin kanssa skannaaminen on vaan pikkasen hidasta varsinkin resoluutiolla jota käytän. Laitan uuden kuvan taas tänään, jos ei kukaan vedä palkokasvia nenään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään