Minimaalinen Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2008 Kasasin perän ja laitoin sen kiinni laatikkoon. Huomasin vasta sen jälkeen, että korjaamokäsikirjassa puhutaan jostain THRUST tekstistä. Olen melkoisen varma että noissa laakereissa ei ollut mitään tekstiä ja ne näytti ihan normaaleilta. En viitsisi purkaa laatikkoa vaan katsomisen vuoksi. Tukeeko kenenkään muistikuva havaintojani? Onko niillä mitään väliä kummin päin laittaa? Laakerit on uudet, Minitronista noin 1v sitten ostetut.
Mini1380 Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2008 Muistaakseni uudemmissa (laakereissa) ei väliä miten päin pistää, korjatkaa jos olen väärässä.
Minimaalinen Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2008 Kukaan ei ainakaan vielä tyrmännyt, mutta onko asiasta tietäviä ollut paikalla. Vahvistaako joku muisteloita?
Jamppa Maijala Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2008 A+ ja A mallin laatikossa olevissa perän laakereissa on tuo THURST teksti joka tulee itse tasauspyörästöstä ulospäin vetoakseleihin päin.8-) Muistatko laitoitko laakerit siten päin että ulkokehän saisi "vedettyä" pois jolloin kuulat ja sisäkehä jäisi akselille? Silloin ne olisivat oikein päin. :)Tällöin perän laakereiden välyksen säätäminen/mittaaminenkin onnistuu. ;) Thurst= tukeminen Ulkokehä tuetaan murrosnivelen tukiholkkiin/ laippaan. Sisäkehä laakerissa on tuettuna ulostuloakselilla tasauspyörästöä vasten.
Mini1380 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2008 Jep jep, mutta kun muistaisin uusien "tarvike" laakerien olevan identtisiä molemmin puolin (kiinteitä), eli eivät enää mene vain toisin päin. Onkos kukaan tehnyt viime aikoina loota remonttia ja muistaisi miten tuo on?
tailke Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2008 Minisparesin sivuilta AHU1856 laakereista: Description Two of these main diff carrying bearings are required in the gearbox and this new steel caged type fits either way round--The 3/4" width outer track type had a side marked "thrust side" which must face away from the gearbox. These usually shim up at 4 thou pre load as opposed to the very early non thrust type bearings which were 1-2 thou
Minimaalinen Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Oli ihan pakko katsoa ne laakerit ja niinhän se oli, että ne menee molemmin päin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään