SE7EN Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2014 Moi Mihin tuo kaasarin rungossa oleva nuolella osoittamani putki pitäisi liittää. Jostain olin lukevinani että venttiilikopan kylkeen mutta minulla on umpinainen koppa. Ja mitäs haittaa / hyötyä siitä on jos sen laittaa vaan umpeen.
FD100L Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2014 Moi Mihin tuo kaasarin rungossa oleva nuolella osoittamani putki pitäisi liittää. Jostain olin lukevinani että venttiilikopan kylkeen mutta minulla on umpinainen koppa. Ja mitäs haittaa / hyötyä siitä on jos sen laittaa vaan umpeen. SU HS4.jpg Toimiihan sulla kuitenkin kampikammion huohotus jotenkin? Yleensä ventiilikopasta, kytkinkopasta ja/tai jakopäänkotelosta. Niihin toi kaasarissa oleva liitosputki alunperin on liitetty.
SE7EN Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2014 Huohotus toimii kytkinkopasta ja jakopäästä. Moottori on Allegrosta ja siinä minusta alunperin huohotukset meni ilmanputsariin. Nyt se ei ole mahdollista kun tuo Allegron ilmanputsari puuttuu, joten voisin siis ilmeisesti liittää ne tuohon kaasarin putkenpätkään ja saada moottoritilan höyryt kierrätykseen.
koirankoppi Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2014 Minä johtaisn mieluummin höyryt letkulla ulkoilmaan sopivasta välistä auton alle.
SE7EN Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2014 Joo, kiitos. Tuo ei tietenkään minulle tullut mieleenkään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään