Mosku Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2014 Kauan menee Austin Mini 850 kytkimen vaihdossa? Ja onko hyvää linkkiä jossa on havainnollistettu? Ja mistä sais ostettua koko kytkin paketin pääkaupunkiseudulla?
Mini1380 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2014 Tuolta löytynee kytkin:http://www.minitron.fi/Kuluvasta ajasta on paha sanoa mitään kun vaihtelee niin tekijän ja sen mukaan kuinka piukassa vauhtipyörä on kartiolla mutta veikkaisin et Minitronilta löytyy korjaamokäsikirjoja myytäväksi asti lisäksi tarvitset muutamia erikoistyökaluja.
Hude Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 Just ekaa kertaa kytkimen vaihtaneena suosittelen hommaamaan suoraan sopivan ulosvetäjän ja oikeilla kierteillä olevat pultit, jotta saat vauhtipyörän irti. Jos omaa noiden kamppeiden etsintää ei oteta huomioon, niin kone irti ja osat vaihtoon -> muutama ilta , jolloin pari-kolme tuntia illassa duunausta. Tähän sisältyi paljon ihmettelyä ja harjoittelua yms. kun ekaa kertaa nyppäsin koneen irti :P
FD100L Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 Just ekaa kertaa kytkimen vaihtaneena suosittelen hommaamaan suoraan sopivan ulosvetäjän ja oikeilla kierteillä olevat pultit, jotta saat vauhtipyörän irti. Jos omaa noiden kamppeiden etsintää ei oteta huomioon, niin kone irti ja osat vaihtoon -> muutama ilta , jolloin pari-kolme tuntia illassa duunausta. Tähän sisältyi paljon ihmettelyä ja harjoittelua yms. kun ekaa kertaa nyppäsin koneen irti :P Jep, irroititko moottorin? Sitähän ei tarvi välttämättä vaan homma onnistuu koneen ollessa paikallaan. Kantsii muuten eka tarkistaa mikä vika kytkimessä on, onko vika kytkinasetelmassa vai hydrauliikassa so. tsekkaa pää- ja työsylinterit.
Hude Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 Katoin parhaaksi nostaa koko motin irti, aika ahdasta on paikallaan ollessa vaihtaa. Mulla kytkin alkoi jo luistamaan, joten vaihto oli tehtävä.vaihtelin stefoja yms samalla, joten nämä oli kätevä tehdä kone irtaallaan. Nyt auto on taas sisäsiisti, loppui reviirin merkkauskin. Ja tuli siitä laitettua jarruihin kaikki uutta jarruputkineen yms...
Mosku Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2014 Säädin ja ilmasin kytkimen ja nyt taas menee vaihteet päälle. Änntä se pitää kytkin pohjassa, mutta ajetaan kesä loppuun ja vaihdetaan kytkin sitten talvella.
Mini1380 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2014 Jos se pitää ääntä kytkin pohjassa niin painelaakeri sieltä on menossa, ei sitä varten koko kytkintä tarvii vaihtaa eikä todellakaan ottaa moottoria pois konehuoneesta.
Mosku Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2014 Jos se pitää ääntä kytkin pohjassa niin painelaakeri sieltä on menossa, ei sitä varten koko kytkintä tarvii vaihtaa eikä todellakaan ottaa moottoria pois konehuoneesta. Täytyy kuitenniin käyttää moottori irti talvella ja putsais ja maalais konehuoneen sekä siistis moottorin.
Turbo 69 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 Jos itellä on esim: ylimääräinen kone,tai jotain osia, niin pystyy ulosvetäjän tekemään itse.Irrotettavaan vauhtipyörän keskiosaan hitsaa sopivan mutterin ja lohkosta pinnapultteja soveltamalla saa loput osat.Lohkon pulttien kierre sopii vauhtipyörään. Mutta ei se valmis vetäjäkään kallis ole, jos ei ole inspistä itse väsätä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään