jipeeki Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Mitenpäin toi takajarrusylinterin kiinnityssokka pitää laittaa? Kupera vai kovera puoli jarrukilpeä vasten? Uusista sylkistä toiselta puolelta napsahti sokka poikki ja toinen puoli meni paikalleen, mutta ihan holon oloinen.
Jamppa Maijala Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2008 Itse laitan koveran puolen kilpeä vasten. Sylinterit jäävät usein "väljiksi" kilvessä oleva reikäkin on suurpiirteinen jossa se välys yleensä on. Tämän sokan, rikan(mikös se oikea nimi onkaan? :-? ) tarkoitushan on pitää sylinteriä ettei se "putoa" rummun sisään. Kilpi taas pitää pyörimissuuntaan ja sen välykseen itse puutun herkemmin. Jos riittävän väljä reikä voi jarruvaiheessa alkaa itse tehostamaan jarrutusta. Ei ole kyllä itselle siviili peleissä vielä sellaista sattunut :-/ja kilpuriin ne on tullut tehtyä aina justiinsa. ;)
jipeeki Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2008 No juu nyt kun sain uuden katkenneen tilalle, se olikin ihan eri maata kun sylinterin mukana tullut. Paljon joustavampi, helpommin asennettava, eikä menny edes poikki :D
cabrio Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2008 Niissä tuntuu nykyään olemaan sellaisia "joustamattimia" mukana eli jos jossakin on hyväkuntoinen vanha ni se kannattaa laittaa.. :o
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään