jipeeki Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Projektin edetessä alkaa näyttää siltä että kaikki keulan pellit on vaihtokunnossa, joten saako suomesta noita valmiita kuituisia flippikeuloja jostain?
PikkuMatti Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2008 Itseänikin kiinnostaisi sama asia, sillä keula on aikalailla samaisessa kunnossa..
koirankoppi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2008 Valkekoskella asustelee sellainen kaveri kuin Hiltusen Tapsa, jolla mielestäni ainakin oli muotit ja teki flippikeuloja/levikkeitä ?
LeeHarvey Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Minkälainen flippi kiinnostaa? Löytyisi kaksi Clubman flippiä. Toinen yhdessä palassa isolla skuupilla ja toinen erillisellä konepeitolla ja erillisillä levikkeillä ja spoilerilla. Olleet käytössä eli eivät uusia.
minizz Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Kiinnostais kanssa jos jollain sattuis löytyy kuituset konepelti ja luukut. Hiilikuitusetki kävis :)
jipeeki Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Mä päädyin jo vaihtamaan uudet peltiset.
koirankoppi Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Hyvä valinta :) Paljon hienomman,siistimmän ja toimivamman flipinkin voi tehdä peltiosista, jos painon kevennys ei ole pääasia. Pelti oa aina peltiä 8-)
minorv8 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 ja jos on oikein raskaalla kädellä laminoitu niin kuituflippi on painavampi kuin peltinen.
morris66 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2008 Mä päädyin jo vaihtamaan uudet peltiset. hyvä päätös! kyllä se on vaan raaka tosiasia että auton arvo laskee heti kun siihen aletaan laitaa lasikuituosia, etenkin flippikeulaa(lasikuituista sellaista) Itse kävin juuri omassa projektissani kovaa mietiskelyä saman asian tiimoilta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään