olut- Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2014 Tuli hankkittua Joulukuussa 2012 Tällänen projekti Tikkakoskelta. Seissyt tallissa mutta nyt vihdoin alkoi tapahtua jotain Harmi kun en ottanut kuvia lähtökohdasta, mutta tässä on ensimmäiset kunnostus kuvat. Eli hitsustyötä oli peräkontin pohja ja taka helmakoteloissa . uutta osaa ostettu etumaskipelti ,lokasuoja eteen. Pohja tervekuntoinen . Auto näytti hyvältä mutta hiekkapuhalluksen jälkeen selvisi että on ollut rutussa joka kulmasta jonka takia tuli ylimääräistä oikomista koriin. Nyt on hiekkapuhallus koriin suoritettu ja epoksitvedetty ja pohja ulkoa massattu . Jos tiedät tämän auton historiasta jotain niin kirjoittele tänne. rek no näet otsikosta . Mutta tästä se lähtee tämänkin MININ ehostus .Kirjoittelen lisää kun auto edistyy.
Minittäin Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2014 Hyvän näköstä jälkeä. Minullakin näyttäisi olevan tuo peräkontin pohjan paikkaus edessä.
olut- Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2014 no niin ja tässä ois vähän pohjatyö kuvia. Autoa on näköjään maalattu useammin kuin kerran. Sillä hiottaessa kerroksia tuli 6 näkyviin mutta se on ajan saatossa tullutta . seuraavaksi pohja ja hiontavärin ruiskutus.
koirankoppi Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2014 Hienohan tuosta tulee. Mutta kas kun et viitsinyt pudottaa etukelkkaa moottoreineen pois. Olisit saanut samalla siistittyä/maalattua konehuoneenkin ja samalla kelkan ja moottorin. Olisi ollut aika pieni homma enää ja lopputulos vielä parempi.
olut- Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2014 No niin Arvasin että joku huomaa että kone paikallaan. Kiire teki tehtävänsä kun meinasin saada kesäksi ajoon. Sillä en ottanut konetta pois vaan ajattelin laitaa koneen ja siistiä kone huoneen myöhemmin (Talvella ) ai lähteekö se kone kelkan kanssa pois onko helpompi tapa kun nostaa kone perinteisesti ylös (tietämättömyyttä ) mutta mielelläni otan neuvoja vastaan..
tailke Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2014 Hydrolastic-jousitus hiukan vaikeuttaa koneen pudottamista alakautta pois tai paremminkin takaisin laittoa, koska jousitukseen pitää saada nesteet takaisin.
koirankoppi Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2014 Todennäköisesti joudut kuitenkin tarkistamaan ja lisäämään hydrolasticiin paineita. Kyllä niitä laitteita vielä löytyy ja nestettäkin saa valmiina ainakin brittiosista. Kyllä tuossa projetissa olisi ollut näppärä jo pudottaa kelkka koneineen alas. Eipä olisi paljon projektia viivästyttänyt :)
olut- Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2014 No kyllähän se on niinkin mutta näillä nyt mennään. Tässä ois mini pohjamaalissa. Jouduin ostamaan uuden konepellin ja takaluukun olivat sen verran kärsineet .
olut- Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2014 Pohjja väri on nyt ok. mutta varmuuden vuoksi vielä hiomaväriruiskutettu,että kaikki pienet epätasaisuudet saadaan poistettua. tässä kuvia.
Mini1380 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2014 (y)Mobiliaan valmis??
olut- Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2014 Anteeksi Tietämättömyyteni mutta mikä on Mobilia ??? En Usko että on Tänä kesänä valmis .Nälkä kasvaa syödessä, ja aikaisemmasta aikataulusta poiketen .Ajattelin laittaa tekniikaa uutta jarruihin ja muuhun . ja laskin että osat joita joutuu uusimaan koriin maksavat melkoisesti.Mm Kaikki tiivisteet Ikkunoihin ja oviin, korin sisusta.penkkien verhoilut matot. Uudet renkaat. Maski Ja on alkanut mietitettymään jos sen koneenkin nostais ja laittais koneen ja maalais konehuoneen .Saako näitä osia halvemmalla muualta kun Brittiosa ja Minitron ? Mutta joka tapauksessa Hionta värin päälle ruiskutettu niin sanottu Hionta maali joka jää näkyviin hionnan jälkeen monttuihin, jos on pieniä monttuja. niin voi kitata pintakitillä.jos on tarvis.Mutta en jaksa uskoa että minulla on tarvetta kittailla. mutta varmuuden vuoksi tehty. Kone remppa voi olla kallis kun en itse oikein varmaan osaa tehdä sitä, Jos jollain on hyvää konetta / laitettua konetta niin laita viestiä tänne. mutta tässä kuvia missä vaiheessa ollaan
Mini1380 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2014 http://www.mcff.net/event/kesan-avajaisajelu-2/
johnny Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2014 menitkö pakoputkenkin ruiskuttaa massalla ? :))
olut- Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2014 okei nyt selvis Mobilia ei varmasti ole valmis . Elä huolestu johnny UUSI putkisto odottaa tallin nurkassa paikalleen laittoa,kunhan keretään.
Turbo 69 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2014 Pikkusen outo tapa tehdä projektia, mutta työ tekijäänsä opettaa. Tuut vielä huomaamaan, että homma paisuu.
olut- Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2014 Voipipa ollakkiin mutta eikö se ole sama aloitatko korista vai tekniikasta. Nyt on kyse maalauksesta. ja nyt on Mini maalattu sisältä punaiseksi . ja kattoulkoa valkoiseksi + konepelti + takaluukku +polttoaine säiliö
FD100L Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2014 Tee vaan niin kuin itse tykkäät. Mitään peruuttamatonta tai väärin et ole tehnyt. Saatatpa saada Mini piakkoin ajoonkin. :)
koirankoppi Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2014 Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :) On sitä aika monta asiaa joutunut kantapään kautta kokeilemaan ja varmaan joutuu vastakin.
johnny Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2014 Elä huolestu johnny UUSI putkisto odottaa tallin nurkassa paikalleen laittoa,kunhan keretään. okei.. et virhe tuli huomattua ja uusi putki hommattua vai ;)
olut- Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2014 No ei kyllä se putki oli tarkoitus vaihtaa . Nyt on pintavärissä. (kuvia ) Tilasin tänään tiivisteitä oviin ja ikkunoihin, entiset kovettuneet. Ei kyllä tartte ihmetellä miksi laitettu vanhakin mini maksaa , jos joku on myymässä. On uponut rahaa jonnii verran ja homma vasta alussa.Mistä kannattais kysellä. lattiamattoja Penkit ajattelin verhoiluttaa puna valkeiksi. Valkea keskeltä ja punaset reunat . vähän kun mk1 cooperissa . Minkä värisiä mattosarjoja on tarjolla muuta kun musta ja punainen. ehkä se ois kuitenkin punainen matto , kun autokin on puna valkea.
olut- Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2014 nyt sit päsis ostelee taas osia ja kasailee koria
Mini1380 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2014 Komia tulee. Verhoiluja:http://www.newtoncomm.co.uk/cars/classic-mini/model-19/
koirankoppi Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2014 Tosta tulisi tosiaan hieno Cooper Replica, nyt kun olet tuolle tielle lähtenyt. 1300:nen kone ja levyjarrut ostoslistalle. Ja ilmanmuuta 10":n pyörillä !:) AAB-1 1
olut- Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2014 Laitetaan harkintaan .mutta mistä saan 1300 koneen siis mikä siihen käy ja sama kysymys myös jarruista "taas tietämätön" ? muuten miten nämä kioski ikkunat kasataan paikalleen . Ostin uudet tiivisteet ja näytti olevan ovenikkunan alalistassa liima, kestääkö sillä vai kannattaisko laittaa myös ruuvit. Onko siinä joku laittojärjestys että menis helposti paikalleen? (alatiiviste ikkuna Ylätiiviste )
minorv8 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2014 Kaikki 1300 etuvetoisen kaasarikoneet käy. Ruiskumosat spi ja mpi käy mutta sitten jaa vaihtaa PALJON muutakin. Elikkä Mailer, Allegro, Metro ja uudemmat Minit. Kioski-ikkunat: ylälista ekaksi ovenkarmiin. Lasit, alalista ja sen alle tuleva kromilista periaatteessa yhtenä pakettina paikoilleen. Alkuperäisissä alalistoissa ei ole mitään liimoja vaan ruuvi alalistan ja kromilistan läpi oveen.pitää se kromilistakin saada jollain konstin pysymään ovessa, liima pitäisi vain alalistan kromilistassa kiinni. Ja vikana: lasit kannattaa laittaa oikeisiin uriin. Noi listat mitkä itse tilasin omaan autoon on vähän mitä sattuu. Alalista on ylipitkä ja vähän vaikuttaa siltä että oven karmiin tuleva olisi pari senttiä liian liian lyhyt.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään