hartsa112 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2014 Hei, En heti ainakaan löytänyt aiheesta topiikkia. Mutta ostin tuossa taannoin tälläisen TAMIYAN Mini R/C auton rakennussarjan. Piti tulla aluksi MonteCarlo editon, mutta tämä nyt tulikin ihan Racing malli. Eli auto on TAMIYA Mini Cooper M05-alustalla. Tässä kuvaa millainen tässä vaiheessa on, itsellä on kaksi koria autoon. Joten toinen tulee ehkä jäljittelemään omaa autoa ja toiseen voit toteuttaa itseään >:D Seuraavaksi korin työstämiseen, ja sitten hankkimaan akkuja, ohjausservoa, ohjainta ja vastaanotinta... ^-^
inno75 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2014 Kaverilla on samanmoinen Mini polttomoottorikäyttöisenä, kaupitteli sitä joskus mullekin. Tosin olen tyytynyt "normaalikokoisiin" ja sitten niihin ihan pieniin Minin malleihin. Fiksun näköinen peli. Laittelehan kuvia,kun valmistuu !
alistus Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2014 Minulla toi joulupukki parivuotta sitten just tollaisen Monte carlo edition M05 minin. Sillä viime kesänä muutamia kertoja ajettu joten jälkiä alkaa jo olemaan. Yritänpä liittää kuvat tähän alle. Kiinasta (hobby king) saa muuten edullisesti servoja, akkulatureita, ohjaimia ja vastaanottimia. Sopivat lipo-akut miniin olen ostanut suomesta (racing factory). Muiden radio-ohjattavien lipo-akut olen ostanut Hobby kingistä. Olen muutenkin hurahtanut noihin pienoismalli mineihin niitä on nyt hiukan toista sataa kappaletta jemmassa/vitriinissä. Muutama kymmenen niistä on näitä bmw-versioita mutta suurin osa perinteisiä minejä laittakaapas muutkin erikoisimmista mineistänne kuvia. .
hartsa112 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2014 Vähän tuo maalaus epäonnistui, en osannut arvata että se on nyt niin pikkutarkkaa :) onneksi on toinen kori olemassa misähin voi parantaa, ei pitäs tehdä väsyneenä :) tästä on hyvä jatkaa :) - telefoonilla surffaillaan -
Igor Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 Komeita vekottimia! Mulla on tommonen vähän pienempi RC... :D
hartsa112 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Komeita vekottimia! Mulla on tommonen vähän pienempi RC... :D Toihan on älyttömän hieno :D Noita kun on useempi niin sitähän ajaa melkopienellä radalla kilpaa :D
hartsa112 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2014 tuossa vähän testipätkää... Äkkiä siinä koriin tulee vekkejä 8)
Niko_T Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 On se kyllä jännä, kuinka tulee näitä yhtäläisyyksiä julki tuttujen kesken. Ensin Minit ja sitten vielä rc touhut siihen lisäksi :D . Hienoja Minejä molemmat ! Ittellä nykyään enemmän lennokki puolelle kääntynyt tämä rc juttu, mutta autoilla ja veneillä se aikanaan alkoi.
Kirurgi Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2014 Lasten kanssa järkättiin sateisen illan ajanvietteeksi kuvia meidän kokoelmasta. Uusimpana tulokkaana parissa kuvassa näkyy Legon vasta julkaisema Mini, Creator-sarja. Paketissa lukee Expert, ikäsuositus 16+! Vielä rakentamatta. Yhdessä kuvassa on Tamiyan Minien rungot m01, m03 ja m05. Mm. jousitus- ja ohjausmuutosia tullut uusien versioiden myötä. Hienoa on että ne on etuvetoisia, mikä on rc-maailmassa harvinaista. Lipo-akulla, isoimmilla välityksillä ja harjattomalla moottorilla varustetun Minin nopeudeksi mittasin gps:llä yli 50 km/h. Ei juuri hallittavissa ja etukumit varsin lyhytikäisiä mutta oli hauskaa paikalle kerääntyneillä katsojillakin... inno75 and AAB-1 2
hartsa112 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2014 Komeaa kalustoa :) sitä on nopeesti hommattu tuo lego mini :)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään