Jump to content

All4 ongelmat kytkin/vauhtipyörä, polttoainepumppu ja öljypumpun solenoidiventtili?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Polttoainepumppuja on ainakin rapakon takana uusittu paljon N14 moottoreihin ja MINI USA antoikin pumpulle 10 vuoden (tai n. 200000km) jatkotakuun, joten luulisi tapauksia euroopassakin olleen.

Kirjoitettu

Onko tietoa mikä pumppu on All4 S mallissa? Moottori on ainaski patonki maasta.

 

Countrymaneissa ja Pacemaneissa on kaikissa N18 moottori ja eri tuotenumerolla pumppu kuin N14 moottorin. Pumppu on tosin varaosakuvissa ihan identtisen näköinen.

Kirjoitettu

Itellä menny nuo kaikki 40000-50000km välillä ja autolla ikää vajaa 3v. Alkaa tulla kalliiksi nuo rempat. Kytkin/vauhtipyörä/solenoidiventtiili 3000€. Korkeapainepumppu ja suuttimet vajaa 2000€. Bmw/Mini korvannut osista 50%. Eivät tunnusta tyyppivioiksi, vaikka netistä löytyy roppakaupalla vastaavia ongelmia.

Auto on tosi kiva ja aivan loistava ajaa, mutta laatu sekä maahantuojan/valmistajan suhtautuminen ongelmiin on ala-arvoista.

  • 1 kuukausi myöhemmin...
Kirjoitettu

Itellä menny nuo kaikki 40000-50000km välillä ja autolla ikää vajaa 3v. Alkaa tulla kalliiksi nuo rempat. Kytkin/vauhtipyörä/solenoidiventtiili 3000€. Korkeapainepumppu ja suuttimet vajaa 2000€. Bmw/Mini korvannut osista 50%. Eivät tunnusta tyyppivioiksi, vaikka netistä löytyy roppakaupalla vastaavia ongelmia.

Auto on tosi kiva ja aivan loistava ajaa, mutta laatu sekä maahantuojan/valmistajan suhtautuminen ongelmiin on ala-arvoista.

Missä mallissa näitä ongelmia ?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...