minorv8 Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2007 Ei minissä kuulu olla kuin yksi ryyppyvaijeri. Toinen vaijeri kuuluu lämppärin hanalle. Eri asia sitten on mitä kotimekaanikot ovat kikkailleet, jos molemmista vaijereista kiskomalla kierrokset nousee niin toinen vois olla köyhän miehen kruise kontrol elikkäs käsikaasu ??? Pelkää arvaus tosin...
TJS Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2007 Tuossa aamulla kattelin lisää niitä vaijereita. Lämpötilan säätö pelittää ihan oikein omasta nupikastaan vetämällä, eli termostaatti pelaa siitä nupista missä on se "liekin" kuva. No joku on ainakin nähnyt vaivaa kun on niin siististi läpiviennin tehnyt toiselle ryyppyvaijerille. Missä minissä pitäis olla se solenoidi kiinni? Mun autossa se pötköttelee töötin päällä irtaimenaan. Jos jollakin on laittaa kuvia omasta konehuoneesta tai linkkejä kuviin, niin ois ihan jees. Tietysti selostaakkin saa mutta yksi kuva vastaa tuhatta sanaa.
Kimi Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2007 Onko tuossa sinun pelissä ollut joskus kaksi kaasutinta.
TJS Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 Ei ainakaan minun tai edellisen omistajan tietojen mukaan. On varmaan kuitenkin ollut, kumma kun ei itellä yhtään välähtänyt tuo vaihtoehto :-[. No jatketaan harjoituksia.
minorv8 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 Tuplakaasareilla on yhtä lailla vain yksi ryyppyvaijeri.
TJS Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 No voi rähämä, ois kyl kiva tietää mitä varten se on sinne lykätty roikkumaan. Toimittakoot nyt sitten vaikka vara ryyppyvaijerin virkaa.
koirankoppi Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 Ei missään tuplakaasarillisessa Minissä eikä muussakaan kulkuneuvossa, ole koskaan ollut 2 ryyppyvaijeria, ainakaan alunperin. Voihan olla että on ollut jotkut omat ihme viritykset. Voisipa olla vaikka joku oma konepellinavaus vaijeriviritys?
TJS Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2007 Konepellin avaus viritys joka toimii ryyppynupikasta?? Kyllä se vieläkin saa olla varavaijeri. Onko kellään kuvaa konehuoneesta, ja erityisesti solenoidin sijoituspaikasta? Jos on tai joku viitsisi ottaa niin laittakaa tuleen mulle joko linkkiä tai sähköpostiin kuvia. Kiitos. Auttaisi aika paljon.
minorv8 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2007 Mitä vuosikertaa se sun pirssis mahtaa olla ? Mk1 malleissa solenoidi tulee peltilevyyn joka puolestaan on pultattu välipyörästön (kaavelin) koppaan. Samaan missä on kytkimen työsylinteri mutta etupuolelle. Mk2 malleista en muista varmaksi mutta Mk3 malleissa solenoidi on oikeanpuoleisessa sisäloksussa alahelmassa ja lähellä takanurkkaa.
TJS Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2007 kosla on vm.1980 eli mk3 tai mk4. Nyt tarttis vaan akun niin pääsis kokeileen käyntiin ja testaan toimiiko kytkin.
TJS Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 Nonniin jatketaanpa kyselyitä. Eli onko siihen reikään mikä on mittarin takana mitään virallista tuketta sinne konehuoneen puolelle? Onko siis myytävänä jotain "läppää" vai onko niitä väsätty itse jostain?
koirankoppi Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2008 Eipä siihen mitään virallista läppää ole. Joskus olen nähnyt vaahtomuovista leikatun palan tungettuna siihen, mutta se ei paloturvallisesti ole paras ratkasu. Itse tein rallipeliin alumiinipellistä suojan, ettei kaasarit "syljeskele" mittarin taa. Vanhoissa Coopereissa oli alunperin verhoilumatto rintapellissä koko mitalla konehuoneessa,joka peitti myös mittarin reijän.
TJS Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Minun Minissä on edellinen omistaja hitsannut umpeen ne helman tuuletus aukot. Minkä kokoiset reiät siellä helmassa on alunperin? Ja kannattaako niitä reikiä sinne ruveta väsään, vai vaihtaa uudet helmat joissa on jo valmiina tuuletus? Vai onko ne ihan turhat ne reiät? Mulla myös vuotaa vettä sisään etu jalkatilaan, onko yleistä että Mini "pissii" sisään ja jos on niin mistä muilla lorottaa sisään. Ois ehkä helpompi lähteä hakemaan vuotoa jos ois jotain vinkkejä, tuulilasia olen jo tilkinnyt mustalla possulla, se ei ainakaan enää ole vuotanut.
Minimaalinen Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kannattaa tarkistaa että ovipahvien alla olevat aukot on peitetty muovilla ja että oven pohjassa olevat reiät on auki. Omassa vuosi juuri ovipahvin alta kunnes teippasin ne aukot pakkausteipillä umpeen.
koirankoppi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Tuuletus/vedenpoistoreijät on erittäin tarpeelliset, varsinkin jos ajat ympäri vuoden (mikähän järki on ollut hitsata ne umpeen??). Kyllähän ne ehjät, kovat helmat kesäharrastekäytössä kestää aika pitkään vaikkei reikiä olekaan. Repsikan puolelle Minit vuotaa ainakin lämppärin letkujen läpivienneistä. Kovalla sateella ja pestessä konellin raosta uittaa letkujen läpiviennin juureen.
TJS Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Repsikan puolella on takimmainen reikä jäljellä. Aika harmillista ruveta paikkomaan toisten jälkiä, mutta eipä tuo mittää. Ja taisinpa valehdella tossa aiemmin, kyllä se tuulilasikin vielä vuotaa >:(. Vettä tulee myös kuskin jalkatilassa olevan pikku lipareen alta, oiskohan tuo joku verhoilun kiinnitys paikka?? Pohjassa ei ole reikää, mutta siitä on tainnu jäädä aukko helman sisään, taitaa siis helma olla aika märkänä. Ei ois tainnu kannattaa ostaa valmiiksi hitsattua projektia, ite kun ois tehny niin ois ainakin tienny mitä se on syöny ja miten tehty. No eipä tuo mittää, otetaan opiksi ja jatketaan harjotuksia (lattian kuivausta) ;)
TJS Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Tarkemmin tutkittuani helmoja en tiedä onko se takana oleva reikä mikään tuuletus reikä. Oisko jollakin linkkiä/tietoa/kuvia missä siellä pitää olla reikä/reikiä, jotta saisin jotain tolkkua tähän helma ropleemaan.
soppa Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Itsellä on vastaavaa ongelmaa, kovalla sateella jostain juoksuttaa vettä kuskin puolen takalattialle, vänkärin puoli on taas ihan kuiva. Etulattioille tulevan veden sain pois, kun vedin silikoonia kaikkiin läpivienteihin. Pysyy vesi nyt ainoastaa konehuoneen puolella. Tosiaan se konetilan vesikouru kusee yli heti sateella ja sieltä vesi menee kaikkiin läpivienteihin ja sitä kautta sisälle. Itse uskon tuon kioski-ikkunan päästävän läpi jostain vettä takalattialle mutta sen tietääkseen täytyisi istua vesisateella muutama tunti autossa ;D Ongelmaa ei olisi jos saisi pitää katoksessa autoa, kun sateellahan Minillä ei ajeta 8-)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään