Puuhis79 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2013 Löytyykö mistään kuituisia tms shimmi levyjä joku 0,5mm Pete
MiniKö Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2013 Hyvä kysymys mut mihinköhän tarkoitukseen tarvviit niitä? :)
Puuhis79 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2013 Perään... Kyseisiä levyjä saa sparekselta, 0,9mm tai ylikoko. Tarviisin ohuemman...voishan tota kyl hioa
minorv8 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2013 En ole vielä joutunut perään laittamaan ohuempia kuitushimmejä, onko sulla jotain ihmesälää ?
Puuhis79 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2013 Ei mitään eirikoista:) minisportin 4pin perä, aika luokatonta työnjälkeä... No ensin paketista otettuna perä ei pyöriny mihinkään suuntaan, purin ja tutkin, kuitu levy on liian paksu, heittokellolla sain 0,65 välyksen ilman kuitu shimmejä... Perä kasaan hiotulla shimmillä pelaa kuin pitää...
minorv8 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2013 Nykyään tuntuu olevan himmeli kuin himmeli aihio tee-se-itse miehelle. Mulla ei ton perän kanssa ollut takavuosina muuta ongelmaa kuin pienet perän rattaat (uudet) joissa oli tolkuttomat purseet jäljellä koneistuksen jälkeen. Jospa siihen oli rakennettu perän lukko tosi halvalla :)
Puuhis79 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2013 Todellinen kemppi® lukko :D melkein tuntuu että itse sais tehtyä paremman suoraan kun rueta parsimaan "aihiota" Laiton palautetta, katotaan saako jotain hyvitystä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään