husse Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2013 Hello! Toteutin haaveeni ja hommasin perheeseen ensimmäisen Minin ja löytyi ihan perus One -07 ja 1.4 bensakoneella. Kylmänä käynnistäessä kone nakuttaa kuin aikoinaan Fjoordin surullisen kuuluisa zetec :( Kysyisinkin nyt keltanokkana (vielä), että onko vakavaa ja mikä tuon voisi aiheuttaa? T: Jussi
skithund Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2013 Oliskohan kyseessä "kylmäkäynnistys rallatus", josta onkin melko pitkä ketju ennestään: viewtopic.php?f=4&t=419&p=10892
husse Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2013 Oliskohan kyseessä "kylmäkäynnistys rallatus", josta onkin melko pitkä ketju ennestään:viewtopic.php?f=4&t=419&p=10892 Kiitti vinkistä. Selasin läpi mutta kaikki taisivat olla cs versioita vaan ilmeiseti sama homma tässä pikkuisessakin?
skithund Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2013 Ainakin sama osanumero (11314609483) kiristäjällä on kaikissa moottoreissa, mutta tosiaan jenkkibulletinikin puhuu ongelmasta vain S versioissa.
wilbon Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Kyllä se kiristin naputtaa vaikka ei olis ässäkään..
husse Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Kyllä se kiristin naputtaa vaikka ei olis ässäkään.. Kiitos, näin vähän kuvittelinkin. Onko varaosamyyntipaikka suosituksia?
wilbon Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Ihan merkkiliike. Kiristin maksaa alle 50€
husse Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2013 Jatkan typeriä kyselyitä kun niin avuton olen etten osaa itse selvittää :) mutta löytyykö Lahden ympäristöstä pajoja joka tuollaisen kiristimen vaihtaisi vai onko ihan autotallihommia tällaisellekkin räpeltäjälle?
MiguelS Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2013 En lähtisi kyllä jakopäätä ronkkimaan jos ei ole aiempaa kokemusta... damaget voivat olla aika suuret jos jotain ryssii. Eiköhän ton ihan yleisellä korjaamolla vaihdatuta.
MiguelS Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2013 Omassa autossani epäilen myös tätä kylmäkäynnistys-rallatusta... oliskohan toi kiristäjä sitten lopussa. Kylmänä rallattaa ja rämisee mutta lämmettyään kuulostaa ok:lta.
skithund Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2013 Jatkan typeriä kyselyitä kun niin avuton olen etten osaa itse selvittää :) mutta löytyykö Lahden ympäristöstä pajoja joka tuollaisen kiristimen vaihtaisi vai onko ihan autotallihommia tällaisellekkin räpeltäjälle? En ole niin hirveästi perehtynyt asiaan, koska ei ole osunut omalle kohdalle (kopkop), mutta luulis Citroën/Peugeot-pajoilla tuon myös onnistuvan, koska jotakuinkin identtinen moottori käytössä. Osina tosin kannattaa varmaan käyttää BMW:n osia.
husse Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2013 En lähtisi kyllä jakopäätä ronkkimaan jos ei ole aiempaa kokemusta... damaget voivat olla aika suuret jos jotain ryssii. Eiköhän ton ihan yleisellä korjaamolla vaihdatuta. Kokemusta on vaikka mistä lajista ;) mutta tällä hetkellä on niin paljon kaikennäköistä touhua, että voisin jopa maksaa toimeenpiteestä jollekin ;D Jussi
holkki Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2013 Huonoilla perustiedoilla soppaa hämmennän,ei tullut tarkastettua onko jakopää sama kuin R56 ässän,mutta jos rallattaa kylmänä(death rattle),turha pitkittää vaihtoa!Alkuun saattaa selvitä kiristimen vaihdolla,löytynee myös pidempi malli.Joka tapauksessa edessä on koko jakopään vaihto lähi tulevaisuudessä.Omassa MCS vaihtoa oli vitkutelu liian pitkään,kilometreillä n. 73tkm seurauksena ketjun ohjaimen katkeaminen/murentuminen öljypohjaan.Jako oli sekaisin,mutta ei osumia venttiileihin, Vanos vaihdettiin samalla.Kilsat ei aina jostain syystä määrää vaihto ajankohtaa , kaverin MCS vaihdettiin alle 30tkm! Pelkkä kiristin löytyi Ässästä parhaiten irroittamalla repsikan pyörä ja raottamalla pyöräkotelon verhoilua,on suht.hyvin vaihettavissa. Ed.mainittu koskee Ässää,Onesta ei tietoa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään