Turbo 69 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2013 Kertokaas gurut mielipiteenne.Kaverilla 1275 metro turbon kone, öljynpaineet ei nouse kun koneen käynnistää.Vasta kun nostaa kierroksia, ne nousee.On mekaaninen mittari sekä merkkivalo.Turbo ei niitä hukkaa, se on testattu. Painekuula ja jousi on uusittu. Kone ei kuitenkaan kolise, vaikka paineet ei nouse ja sillä on ajettu jo kaksi kesää. Oma veikkaus: 1. O-rengas puuttuu laatikon ja koneen välistä. 2.Imuputki murtunut. 3.Öljypumppu/tiiviste väärin asennettu? Koneen oli tarkistanut ja kasannut henkilö jolla oli kokemusta vain jenkkimoottoreista.
Mini1380 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2013 Oliko öljypumppu uusittu koneen ollessa auki vai onko ongelma ilmaantunut rempan jälkeen? Veikkaisin 1 tai 2 tai omana 3.öp Minimäisesti loppu jos laakerit olleet kunnossa kun kone ollut auki.
Turbo 69 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2013 Selvisi, että öljypumppua ei ole uusittu, vaikka laakerit uusittiin. Rohkeita olivat, kun uskalsivat koneen käynnistää, vaikka paineet eivät startilla nousseet. No, kone nostettava kuitenkin pois talveksi tarkempaan syyniin.
MikaJ Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2013 Veikkaan öljypumppua, kuulostaa niin tutulta väljän pumpun oireelta. Omassa SPi:ssä nyt sama "ongelma", siinä on laatikko ihan morjens eli metallipurua on mennyt hyvät määrät öljypumpun läpi. Jos käynnistää lämpimänä ilman kaasua niin öljynpainevalo sammuu vasta 5sek päästä, kun ei väljä pumppu kuivana jaksa vaan imeä riittävästi. Hiukan kun polkaiseen kaasua niin valo sammuu samantien, kylmänä ruisku hoitaa tuon mutta lämpimänä pitää kuskin tehdä se. Mutta on täysin mahdollista että ehdottamasti 1 ja 2 viatkin aihettaa tuota.
pt. Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2014 Erittäin uusi tuttavuus Mini, kun tänään tuollainen jäi pihalle. Eli 1.3MPI vm:2000 autossa ja tuo sammuttaa öljynmerkkivalon aika pitkällä viiveellä. Kun on sammunut, niin ei syty uudestaan vaikka kierrokset tippuisi enemmänkin. Syytä aloittaa homma tuolta jousen ja kuulan vaihdosta (eikö tässäkin tuo vielä ole?) mutta oliko öljypumppu kuinka helposti vaihdettavissa, mikäli on tuolla vika?Ja näissä oli samat öljyt laatikossa ja koneessa?
pt. Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2014 Ja oliko kuvaa tai neuvoa minkä pultin takaanta löytyy tuo jousi ja kuula? Suuntana "virranjakaja", joka tästä taitaa jo puuttua, mutta peruskone kait sama?
minorv8 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2014 Lieneepi startin takana. Eli startti irti niin pääsee tohon käsiksi. Pultin kanta about 24 mm.
minorv8 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2014 Elikkäs vasemmassa alanurkassa tässä kuvassa:
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään