claymad Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Ei tullut kalua enää vanhasta kampurasta tuohon turbo projektiin, kun oli laakerit laitettu jotenkin edellisen omistajan toimesta väärin ja se oli sitten syönyt kampiakselin korjaus kelvottomaan kuntoon. Nyt tarttis sitten hommata uusi kampura, niin mitä viisaat suosittelette? MED:n tuotteita olen taasen harkinnut, mutta kannattaako ostaa perus 81.3mm Reground & Ni-Temp vai puolet kalliimpi 81.3 mm Reground, Ni Temp, Wedged & X-drilled, vai mikä olisi järkevä?
claymad Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Niin ja vielä mites toi iskunpituus... varmaan ei kannata sitä lähteä muuttamaan, kun muuten ei saa puristuksia alas?
Mini1380 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Itse kallistuisin noist MED:in kampuroist siihen mihin on tehty kaikki, maksaa muistaakseni jotain 600e:n paikkeil+ rahdit. Mielestäni kandee pysyä vakio iskunpituudessa, minihän on suht pitkä-iskuinen kone vakionakin.
minorv8 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Mulla tais olla toi MED:n kampura muilla herkuilla mutta ilman ristiinporausta. Vakioisku ehdottomasti, pitkäiskuinen yleensä vaatii S:n veivejä.
claymad Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Juu varmaan tohon wedged&x-drilled malliin päädyn. Sitten toinen murhe mikä tuli esille että toi vika laakerien asennuksessa oli syöny myös lohkoa, joten jos jollain on 1275 A+ lohko nurkissa niin olisin kiinnostunut, kun voi olla että tuo lohkokin on entinen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään