koirankoppi Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2013 Mulla on vanha S:n kansi, joka oli aivan toimiva ja täydellinen, hyvillä alkuperäisillä venttiileillä ja luulinkin sen olevan virheetön. Nyt kun olen purkanut ja lasikuulapuhaltanut sen, niin yhden sylinterin venttiilien välistä näkyy hiuksenhieno hiushalkeama. Käytössä sillä ei ole ollut vielä mitään merkitystä. Tämähän on vanhojen S:n kansien perisynti. Kannattaneeko edes ajatella mitään korjaustoimia sen suhteen? Vai antaako olla entisellään. Ihan siviilipeliin laittaisin. Valurautakansien korjuut eivät ainakaan ennen tuoneet kovin vakuuttavia tuloksia.
P Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2013 mulla on paikallaan tonnikolmesatasen lähes vakiokansi,ollut jo reilut 10vuotta (toki viime vuosina tosi vähällä ajolla) mutta silloin koneistamon ukko sanoi että jos toi tulee siviilikäyttöön niin luultavasti ei tule mitään ongelmia ja näinhän se on mennyt eli ei mitään ongelmaa. en oikeastaan edes muistanut asiaa ennenkun tän luin,mun mielestä hattu paikalleen ja se siitä.
Mini1380 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2013 Samoilla linjoilla elipaikalleen vaan, tosin valurautakansiakin saadaan nykyään jo korjattua kunnolla osaavissa paikoissa.
koirankoppi Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2013 Niinpä toimin. Jos sais vaikka joutilaana lepäävän Ison S:n koneen värkkäiltyä Travellerin nokalle. Joskus. Vaikka kyllä 1100:nenkin kuljettaa ihan riittävästi. Iso kone pitkällä perällä, vanhan korvat tykkäis enemmän matkailla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään