Joppen Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Olisi Myytävänä AUSTIN METRO 1.3L aj.157tkm (VALK) peltitöitä ja iskunvaimennus pitäisi laittaa (800euroa) ja (PUNAINEN) on Varaosa auto puuttuiko vain laturi ja kaasutin muuten kaikki (500euroa).
FD100L Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Hmm.. onks noi hinnat? Käsittääkseni Metroon on heikosti saatavissa esim peltiosia? Olenko väärässä? Tällä hetkellä ei tosin ole varaosa tarvettakaan, mutta syksymmällä (jos tilat sallii) voisin palata asiaan. Missäpäin ovat?
Joppen Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Pelti osat ovat tiukassa joutuu tekemään paljon itse. Englannista saattaisi löytyä jos kyselisi.. Mulla oli tarkoitus tehdä kaikki itse mutta aika ei riitä. Kyllä hinnat ovat perässä. Joensuussa ovat. Seuraa tilannetta onko vielä Syksyllä.
Jukka S Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2014 Moi. vieläkö löytyy? onko tekniikat missä kunnossa, Oisko helppo miniin siirtää?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään