Maziboy Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Hello Semmoista ongelmaa pukkaa että, vaihteen ei mene päälle. Kytkin on ilmattu moneen kertaan ja se vaikuttas olevan ok. poljin tuntuu hyvältä ja työsylinteri liikkuu ja välys on säädetty 0.5mm. Työsylinteriin on vaihdettu tiivisteet ja letku(metallipunos). Vaihteen kun sattuu saamaan päälle auto lähtee heti eteen- tai taaksepäin, eli vika on vissiin et kytkin ei irroita. Mistäs tässä lähtis nyt asiaa purkamaan? Yritin tuossa haeskella muilta samantyyppisiä ongelmia, ja niitähän oli :)
koirankoppi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Loppuun kulunut vipu ja pesä mihin vivun pää kytkinkopan päähän menee. Uudet osat ja pelaa. Millikin molemmista kohtaavista pois, niin ongelmia. Voi niitä kätevä mies koittaa täytellä ja korjaillakin.
Maziboy Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Eli puhutaanko nyt osista numeroilla 27 ja 22, pre verto on tuo kytkin.Kannattaako siihen vaihtaa muuta samalla. Onnistuuko tuo vaihto purkamatta koko kytkintä.
minorv8 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Onko mutteri 25 tarpeeksi löysällä ettei pohjaa siitä kytkinkoppaan ?
Maziboy Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Kyllä sitä on kokeiltu vaikka missä asennossa. sen mutterin asennolla ei oikeestan ole ollut minkaanlaista vaikutusta. Tais olla vaan et jos oli liian kireellä ni ei poljin painunu alaskunnolla. Miten on tuon vaihdon kanssa,kytkinkopan kansi pitää vissiin irroittaa. Jos tilaan uuden varren ja akselitapin ni kannattaako sinne vaihtaa jotain muuta samalla.
MikaJ Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Painelaakeri ja kaikki niveltapit myös. Uutta osaa siis kaikki vivustoon työsylinteriltä lähtien. Ne isot mutterit voi käyttää vanhasta, ne ei ihmeemmin kulu ;)
Maziboy Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2013 Ok. Täytyypi tehä osatilaus huomenna sitten. kiitos vastauksista.
MikkoViitala Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2013 Ne saaa kaikki vaihettua hianosti niin että kone on paikallaan :D Silloin pari vuotta sitten tuli muutama kerran jumpattua noita kytkimien osia. Eli kytkinkopan kannattavia pultteja mikkä menee koriin (lokasuojasta läpi) auki ja tunkki alle. Saa ne takana olevatkin pultit kopasta auki. Ja vaiha vaikka samalla kaikki osat kun ne ei mittään maksa.
Maziboy Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2013 Joo nyt on purettu koppa pois ja helppohan se oli. Kytkimen painelaakerin akseliin oli kulunu tosi iso kolo ja siinä kytkinvivussa on se pallopää ni siinä oli kulunu se yheltä sivulta melkein suoraksi. Osatkin meni jo tilaukseen. pystynkö kattoon mitenkään et eihän kytkin ole mitenkään jumissa ilman että puran paineasetelmat ja vauhtipyörät pois? Täytyypi muuten lähtä ulosvetäjä kauppaan.
Kimi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2013 Moi, Ei tuon paine-asetelman avaaminen ole mikään iso juttu ja kannattaa ehdottomasti. Avaat kolme 9/16 pulttia jotka on jousilevyssä ja painelevyssä kiinni. Jousilevy kun on on irti, niin pääset tarkistamaan kytkinlevyn kunnon irrottamatta vauhtipyörää. /Kimi
Maziboy Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2013 Ok. täytyypi huomenna tarkastaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään