MiniABC Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2013 Tällaisen vian nyt minivanhus keksi itselleen... kun auton käyntiin laittaa niin tyhjäkäynti on "normaali". Kun ajaa konetta lämpimäksi niin alkaa tyhjäkäynti suurenemaan, ei nyt ihan täysille kierroksille mutta erittäin suureksi jokatapauksessa. Kaasuvivun säätöruuvi on minimissään eikä kaasuvaijeri tai imuvaijeri jää mistään kantamaan. Kaasarin käytin vasta irti ja putsailin sen, jonka jälkeen tämä oire tuli... tosin en mitään (mielestäni) kaasarissa muuttanut putsauksen yhteydessä mutta mahdollistahan on että jotain(?) siinä sattui. Löytyykö vinkkejä?
Mini1380 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2013 Ryypyn osittainen päälle jääminen ainakin voisi aiheutta tuon. Mikä on imuvaijeri??
MiniABC Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2013 ei tunnu vikaa löytyvän, useemman kerran kaasarin olen irrottanut ja yrittänyt ongelmaa metsästää. Nyt tilanne jopa huonommaksi meni, heti startatessa keirrokset nousee erittäin korkeiksi ja alkaa seilaamaan välillä hieman laskien... voiko tuossa jonkinmoinen ilmavuoto olla nyt kyseessä? Läpä akseli ei vältjä ole, kaasu- sekä imuvaijeri on irti joten niistä ei kanna. Voisko huonotusletkun kautta jotenkin(?) saada ilmaa liikaa ja se aiheuttaa tällaista? Entä mahdollisesti kaasuttimen ja imusarjan väliset tiivisteet, ovatko herkkiä vuotamaan? Katsastukseen pitäis vanhus saada mutta eihän tätä nyt mihinkään voi viedä tällaisena :-(
LeeHarvey Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2013 Tulppaa jakajan letku kaasarissa ja sumuta starttipilottia imusarjan liitoksiin. Jos kone ulvahtaa, niin tiiviste valskaa.
MiniABC Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2013 Läppäakseli taitaa olla syypää ilmavuotoon... mahtaako uusia akseleita saada mistä? Minitron näemmä myy korjaussarjoja, joissa mukana myös muutakin sälää, mahtaako tuollainen olla järkevin hommata vai osaako joku kertoa muun paikan mistä hommata? Ja näkeekös tuon kaasuttimen tarkan mallin/merkin mistä... kyseessä morris mini 850 vm -71.
FD100L Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2013 Läppäakseli taitaa olla syypää ilmavuotoon... mahtaako uusia akseleita saada mistä? Minitron näemmä myy korjaussarjoja, joissa mukana myös muutakin sälää, mahtaako tuollainen olla järkevin hommata vai osaako joku kertoa muun paikan mistä hommata?Ja näkeekös tuon kaasuttimen tarkan mallin/merkin mistä... kyseessä morris mini 850 vm -71. Minitronilta oon itse tilannu korjaussarjat, luulen, että löytyy. Kaasuttimessa pitäisi olla numerosarja millä löytyy, kantsii varmistaa jos on kaasari vaihdettu?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään