weissi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Mikäs nyt tuli? kaikki toimi hienosti vaihteet ja kytkin, mutta sit meni vaihdekeppi löysäksi saan vaihteen jotenkin päälle ainakin jonkin vaihteen, että sain auton kotia.mikä vois olla vikana ja mikä avuksi?
Purtsi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Taitaapi olla sellainen pieni tappi siinä vaihdekepin juuressa mikä on liikkunut pois paikoiltaan joka tuon voi aiheuttaa. Ota vaihdekepin suoja pois päältä niin näet aika varmasti, että missä se vika on.
weissi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Nyt kun kävin tutkimaan asiaa.huomasin että vaihteet on ihan sekaisin laittaa kepin mihin vaan ni on pakki ja vapaa löytyy ylhäöltä ja keppi on löysä.mikä vikana
imperial Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Vaihteiston perässä olevan sisäänmenotangon ja pitkän valitsintangon välisen muhvin putkisokista toinen on irtipoikki. Varaosanumero RPS1416. Tuskin sen vakavampaa. Niin, jos kyseessä on tankovaihteisto..
Mini1380 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Oma veikkaus kanssa tolle putkisokalle, mutta kuten yllä vaihteiston tyypin kertominen helpottaa "arvailua" huomattavasti....
weissi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Tapit tuntuis olevan paikallaan ja kun vedän tangosta saan vaihdelaatikossa olevan akselin sisään ja ulos
weissi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Kyseessä siis tankovaihde
weissi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Oisko lisää neuvoja missä vois olla vika
imperial Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Sitten on mahdollista, että vaihdekepin alapästä on murtunut kuvan mukainen malja, joka on kiinni samaisessa pitkässä siirtotangossa samanlaisilla putkisokilla kuten aiemmin mainitsin. Vaihdekepin alapäähän pääsee käsiksi avaamalla muutama ristipää ruuvi ja pohjalaatan saa irti. On mahdollista, että tuo sinkkivaluosa hapettuu ja murtuu, mutta myös rikkoutuu takuuvarmasti jos yrittää sitä irroittaa tai asentaa uutta vaihdekepin alapään boxin paikallaan ollessa. On yksi niitä juttuja, joka on pakko tehdä pöydällä.. Varaosanumero 22G2792. Parin-kolmenkympin osa.. Austin Allegro 1100 ja 1300:ssa sama osa, mutta saadappa tuollainen ehjänä irti..
weissi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2013 Nyt tais vika löytyä sokka olikin murtunnut vaihdekepin alapäästä.kiitos neuvoista
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään