SE7EN Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Manuaali sanoo "kytketään ykkös ja nelosvaihde samaan aikaan päälle". Olen tässä pari iltaa ihmetellyt että miten. Osaisko joku auttaa? Laatikko on siis irti pöydällä sekä kaikki palikat ja rattaat laatikossa kiinni.
minorv8 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Kumpi laatikko kyseessä, tanko vai tunneli ?
SE7EN Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 on tankomallin laatikko
Tuke Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Vasen synkronoitilaite työnnetään vasemmalle ja oikea oikealle.
minorv8 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Vasen synkronoitilaite työnnetään vasemmalle ja oikea oikealle. Ennen kuin tuo onnistuu niin joutuu vähän purkuhommiin. Vaihteensiirrossa on mekanismi joka estää kahden vaihteen saamisen samanaikaisesti päälle. Tankovaihteisessa joudut ottamaan potjointit, perän poskilaipat ja perän kotelon pois jotta pääset mekanismiin käsiksi. Oikeanpuoleisen poskilaipan alla on jousikuormitteinen kuula jota ei kannata hukata... Perän kuoren läpi menevän vaihteensiirtäjän ympärillä on vajaa 10 senttiä pitkä teräsholkki (interlock spool) jonka laatikon puoleisessa päässä on halho vaihteensiirtäjälle ja koneistettu olake joka liikkuuu itse vaihteensiirtäjävipujen urassa. Kikkailemalla tuo interlock spool sieltä siirtäjävipujen urasta pois tuon vaihteensiirtäjän kanssa vapauttaa vaihteensiirron ja saat ne kaksi pykälää samanaikaiseti päälle. Pirullinen selittää mutta aika yksiselitteinen kun aikansa nysvää rojut nenän edessä. Interlock spool: http://www.guess-works.com/Shop/Parts/d ... htm?id=218
Tuke Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Korjaus oppaastahan nuo kaikki muut vaiheet löytyy.
minorv8 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Ei nykyaikana kukaan oppaita lue :) helpompaa kysyä netissä ;D
SE7EN Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Hei, Perä on irti, mutta interlock spool kiinni. Hyvin selitit, nyt varmaan onnistuu. Manuaaliakin kyllä luin mutta tuotapa ei osunut silmiin. Täältähän se kätevästi selkeni tuokin asia.. Kiitos.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään