Ritke Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2013 Mitähän mahtoi hajota? Kytkin on ollut kohtyy raskas ja irroittanut lähet pohjassa mutta nyt yhtäkkiä muuttui keveäksi ja irroittaa aivan ylhäällä. Ykkönen ja pakki hieman rusahtaa päällelaittaessa. Luistaa nelosella ja viitosella veättäessä. -02 Cooper ja 179tkm mittarissa
wilbon Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2013 Eikös tuo vastaa aika hyvin otsikkoa? Laitoin sulle priva viestii ;)
Ritke Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2013 Kuin työläs homma vaihtaa? Voiko sieltä pettää muuta, painelaakeri? Meni siis kerrasta tuohon kuntoon.
johnny Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2013 olise mikä tahansa nii samallahan nuo kaikki vaihtuu.. ja työläitä nämä kytkinhommat ovat mut onnistuu ilman että pudottaa apurungon alas. :)
Ritke Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Oli aika iso juttu, ottivat koneen pois ja 12h laskutti! Oli painelaakeri ottanut kiinni siihen "suojalevyyn" ja murtanut neljä "väkästä" siitä.
johnny Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2013 ai oikein yläkautta menivät vaihtamaan.. senkin veijarit :)) hyvä et tuli kuitenkin kuntoon.
Khato Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2013 Voiv... eisss... kytkin luistaa täälläkin :( Oliko marmoritiskillä minkä hintaista tuo? Ja osaako joku sanoa varmasti pitääkö se vauhtipyörä vaihtaa samalla? Jossain näin uhkailtiin ja sehän tuo 4/5 osien hinnasta. Ja jos ne veloittaa sen 11-12h työtä, niin taitaa alkaa jo kannattaa vaihtaa itse. Vauhtipyörän pelkoon tuo lievitystä katsella 1320:n hintoja : http://www.1320.co.uk/bmw-oem-clutch-ki ... 3-cooper-s Ja on se hassua, että nuo tekevät vaihdon 4h aikana, kun Suomessa menee yli 10h.
wilbon Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2013 Eikös se olis nyt hyvä syy laittaa jotn race palikkaa kytkinpuolelle? :)
holkki Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2013 Onko kukaan foorumin ässän omistaja laittanut kaksoismassa vauhtipyörän tilalle normivauhtipyörää+kytkinsettiä? Ainakin R56 taitaa olla sellainen,vanhemmista en tiedä.Oma MCS tihkuttaa pikkuisen luultavasti kampuran takapään stefasta,kilsoja n.96tkm ja voimapuolen palikkaa tulossa.Pikkuisen hirvittää,että mihin tuo voimalinja jatkossa hävittää värinät? Tiedustelin Lohen.UK asiaa,ja kertoilivat "It is normal to expect some slight change to vibrations due to the flywheel not being damped" ja väittivät ettei heidän tiedossa ole suurempia murheita liittyen vauhtipyörä muutokseen.Kokemuksia?
Khato Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2013 Alkoi kyllä huvittaa vaihtaa parempaa palikkaa tilalle, mutta eipä taida tapahtua jos se ei tarvitse vauhtipyörän vaihtoa. Jos vaatii, niin en todellakaan tunge 800+€ normi vauhtipyörään... Typerää, kun juuri alkoi työt ja budjetti on mitä on. Saa nähdä kauan tuolla voi jatkaa ajelua ja odotella hieman rahaa sukan varteen (tuhlattavaksi kytkinremppaan). Katsastuskin olisi hoidettava seuraavan 1.5kk aikana :D
Ritke Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2013 Ei tarvi vaihtaa vautipyörää.
Khato Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2013 Sain itsekin samanlaista infoa. Normikytkin tilauksessa... vielä, kun vaihdon saa sovittua :)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään