janoslav Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2008 mistä löytyy sulakerasiat vm 94 ministä. bensapumppu lopetti sirinänsä yhtäkkiä ja auto ei suostu lähteen käymään... vai missä vika
minorv8 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2008 Ongelma löytyy tod. näk. releestä, sulakkeesta, inertiakytkimestä tai pumpusta. Kokeile vaikka ekaksi ohittaa kaikki ja antaa akulta suoraan virtaa pumpulle. Jos pumppu pelaa niin pumpun virta jää jonnekin matkalle. Inertiakytkin pitäisi löyty manuaalin mukaan konehuoneesta vasemmalta puolelta rintapeltiä. Sen saa resetoitua painamalla sen päässä olevaa kytkintä. Sulake on johtosarjasulake LF4, mutta manuaalikaan ei kerro missä se on.
janoslav Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2008 Kiits tiedosta !
villetre Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2008 Sulakkeet löytyy siitä keskeltä konehuonetta,ilmanputsarin takaa.Alkuperäinen putsari peittoaa ne kyllä sopivasti.Itse suosin pientä k&n putsaria joka mahdollistaa touhuamisen konehuoneessa mukavammin.Sen painonappi kytkimen joka on musta väriltään on tarkoitus katkaista polttoaineen tulo jos ajaa esim kolarin tms.Mulla se kenkkuilee aikaajoin... Saa ohitettua "hyppyjohdolla" elikkäs johto vaan liittimen väliin niin yhteys toimii.Lisäksi ne muutama sulake jotka on avattavissa "pitimissä" kannattaa vaihtaa toisenmallisiin,säästyy muutamalta stopilta heti.Kaikki ed.mainitut oli mulla ainakin hapettuneita.. ;D
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään