jyppe Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2013 joo eli ois tossalähellä 3 autoo ladossa jotka joutas pois jos innoikaita laittajia ois itse en omista autoja mutta lupa on myönetty että saa viedä pois ja tuoltasamasta ladosta otin oman rojekti minin austin alegro keltamusta wolkswagen 1500 kokovalkee sitten chevrolet business coupe 40luvulta kokomusta jos ei muille kelpaaa niin otan itse tämän keväällä voidaa kiinostuneiden kansa käydä kahtomaan autoja :)
Jamppa Maijala Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2013 Aina kiinnostaa, jos ei muuten niin ainakin kuvausmielessä. Ilmotteletko kosk mennään? :)
jyppe Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2013 joo nytten sinne on pääsee talvellakin kun ovat auranneet sitä tietä mutta keväällä siellä on parasta liikkua ja kahtoo autoja
Turbo 69 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2013 Etkös tarvitse itse sitä allegroa? Jos siinä on kone paikallaan, siitähän sinä saat sen vauhtipyörän.Takakelkastakin saatat saada osia, hydrö systeemit on aikas samankaltaisia.
minorv8 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2013 Allergiassa taisi olla jo Hydragas jousitus, noinkohan elementit käy ? Mutta jos siinä 1300 kone niin siitä kelpaa koko lailla kaikki sun tarpeisiin.
jyppe Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 joo autot on löytäneeet uuden kodin
Jamppa Maijala Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2013 Hyvä että koti löyty. Muistitteko ottaa kuvia ennen siirtoja? Sellaiset kuvat ovat mukavia katsoa nyt ja ootappa vaikka 10 vuotta niin aina vaan maisutvat paremmilta. :)
jyppe Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2013 joo autot liikuvat keväällä kuhan lumet häviää sitten otetaan paljon kuvia siirtopäivästä :D
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään