Jump to content

O: 1000cc Minin vm. 1975 osia

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli haluaisin ostaa otsikon autoon:

- alkuperäisen pakoputken

- säteily-, lohko-, letkulämmittimen eli jonkunlaisen esilämmitykseen liittyvän kokoonpanon (tai vinkatkaa mistä voi löytää).

Asun Oulussa mutta posti kulkee ja matkahuolto kuljettaa osat tarvittaessa ja maksan postit.

Yhteydenotot YV:llä tai Pehri@wippies.com tai nollaneljänolla5930546.

-Pete

• 3 viikkoa myöhemmin...
Kirjoitettu

Tosta lämmityksestä en mittää löytyny mutta käyppä kysymäs vaikka oulun sähködieselistä tai ihan vaikka motonetista jotain yleismallin lämmitintä. Muutenkin ite suosittelen sähkö-osiin tota firmaa.

Tohon pakoputkeen niin niitä löytää minitronilta, brittiosasta ja motonetistä valmiit sarjat ja ei ollu hinnalla pilattu. Mulla olis itellä ylimäärinen mikä on olhavassa mutta se on katkastu suurin piirtein kuskin lattian kohasta. Voin sen sieltä tuua mukanani ouluun sulle jos haluat kun sinne meen viikon päästä.

Kirjoitettu
Tosta lämmityksestä en mittää löytyny mutta käyppä kysymäs vaikka oulun sähködieselistä tai ihan vaikka motonetista jotain yleismallin lämmitintä. Muutenkin ite suosittelen sähkö-osiin tota firmaa.

Tohon pakoputkeen niin niitä löytää minitronilta, brittiosasta ja motonetistä valmiit sarjat ja ei ollu hinnalla pilattu. Mulla olis itellä ylimäärinen mikä on olhavassa mutta se on katkastu suurin piirtein kuskin lattian kohasta. Voin sen sieltä tuua mukanani ouluun sulle jos haluat kun sinne meen viikon päästä.

Kiitos vinkeistä!

Kyllä ehdottomasti kelpaa pakoputki, jos sulta sellainen löytyy. Laitan Yv:tä.

-Pete

Kirjoitettu
Ei ole vieläkään löytyny näitä niin tarjotkaa jos nurkissa on ylimääräsenä.

-Pete

Mulla on nyt Defan 550 W lohkolämmittimiä - Mini 1000 omia T-pultilla kiristettäviä, mutta niistä puuttuu tiivisteet. Teen tiivisteet kun ehdin, mutta menee ensi viikolle.. Laitan YV:tä sitten kun...

Kirjoitettu
Ei ole vieläkään löytyny näitä niin tarjotkaa jos nurkissa on ylimääräsenä.

-Pete

Mulla on nyt Defan 550 W lohkolämmittimiä - Mini 1000 omia T-pultilla kiristettäviä, mutta niistä puuttuu tiivisteet. Teen tiivisteet kun ehdin, mutta menee ensi viikolle.. Laitan YV:tä sitten kun...

Kuulostaa hyvältä ! Jään odottelemaan lisätietoja.

Sitten jos jollakin löytys orggispeilejä Miniin niin olisin kiinnostunut ostaan.

Kirjoitettu
Sitten jos jollakin löytys orggispeilejä Miniin niin olisin kiinnostunut ostaan.

Hakusessa myös tuulilasinpyyhkijän moottori (saa olla viallinen) ja pissapojan pumppu.

Kirjoitettu
Hakusessa myös tuulilasinpyyhkijän moottori (saa olla viallinen) ja pissapojan pumppu.

Pyyhkijän moottori löyty ja pakoputki myös. Kiitos MikkoViitalalle putkesta!

Vielä olis hakusessa ne peilit...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...