HooKoo Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Morjesta Varmaankin joku osaa vastata, että mahtuuko 13" vanteen alle ilman että joutuu isontamaan takapyörien pesiä?? Autoon tulee Suzukin 1.3 moottori ja vatii luonnolisesti levyjarrut eteen. Tuoko levyjarrujen asentaminen jo luonnollisesti pyöriä ulommaksi että joutuu laittamaan leveät levikkeet?? Ajatus olisi että auton tulisi mahdollisimman vähän ulospäin levittävät vanteet ja säilyisi mahdollisimman vakiona ulkoa. Tuossa suuntia mitä olis mielessä. http://www.cardomain.com/ride/2155963/1 ... #2155963_6 Säälittää leikellä takakaaria isommaksi kun on säilyneet siistinä ja ruosteettomana tänne asti...
Mini1380 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Takapäätä ei joudu suurentamaan ellet sitten halua madaltaa paljon, etupäässä joutuu kaaria suurentamaan että pyörät mahtuvat kääntymään ja kyllä 13" pyörä vaatii ainakin jonkunlaiset levikkeet ja levyt tuovat pyöriä ulospäin. Vanteen mitat vaikuttavat paljolti siihen minkälaiset levikkeet joutuu laittamaan.
MikaJ Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 145/60/13 rengas mahtunee alle ilman levikkeitä sopivan ET:n omaalla vanteella.
Mini1380 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Oletin kysyjän tarkoittavan 175/50R13 renkaita jos laittaa yli 100hp koneen, mut joo kai sinne jonkun rengas/vannekombon saa sopimaan ilman levikkeitäkin.
HooKoo Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Juu, ajatus on laittaa 165/55/13 tai 175/50/13 renkaat
MikaJ Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Levikkeet sitten tarttee laittaa ja etupäästä leikellä lokarin aukkoja. Matalaksi ei saa ilman takapään aukkojen suurentamista. Pienelläkin madalluksella takapään jousitusta pitää jämäköittää paljon vakiokaarilla, ettei rengas ota kiinni. Mulla on tommoinen traktori 165/55/13 renkailla pehmeillä "uudenmallin" vakiojousilla. Pelkästään kuskinkin kanssa takapyörät raapii kaariin joka reissulla kiinni.
HooKoo Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2013 Moi kateselin tuota kuvaa.. käykö tuo vanhan mallin säleikkö keulaan heittämällä vai pitääkö olla jonkun vanhemman mallin naamapelti??
MikaJ Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2013 Pitää hitsata orkkis maskin vanhat ruuvinreijät umpeen, niistä muutama ulompi jää muuten näkyviin. Lisäksi tuossa kuvassa ei ole "viiksiä" vielä paikoillaan, niitä pitää vähän lyhentää sportpack levikkeitten kanssa. Niin ja itse maskille joutuu tekeen lisäkiinnikkeitä, alasivuista sitä ei saa kiinni kun niissä kohdin on raitisilmanotot. Mistä tulee vielä semmoinen juttu että siitä kuskinpuolen raitisilmasuuttimesta ei hirveästi enää ilmaa tule, ellei reijitä maskin taustapeltiä siitä kohtaa. Hanttarin puolella ilmanotto on niin iso, että se ei hirveästi tuntunut häiriintyvän.
claymad Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2013 Mulla mahtu noi viiksen jatkeet juuri ja juuri paikoilleen ilman niiden lyhennystä. Siis sportspackien kanssa. Ite porasin vaan reijät sormiruuveille millä toi mun maski on kiinni. Saa tarvittaessa nopeesti pois. ja pienillä korotustapeilla sai vähän lisää tilaa konehuoneeseen, kun tuli toi välijäähy ja imanotto filtteri eteen. Mutta kuten mika mainitsikin, niin hiukan näkyy vanhan maskin reijät ton alta, eli kun olis aiemmin tajunnu ni olis pitäny hitsata ne umpeen. Tossa näkynee noi reijät ja maskin kiinnitys. (ja konepellin huono istuvuus...)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään