mikeb Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2012 Kestääkö harmaa paineasetelma paljon yli 100hp? Vai pitäisikö olla tupla? Nyt oranssi ja suttaa kovasti asfaltilla. Remmiahdin löytyy.
Mini1380 Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2012 ÄLÄ vaan laita sitä tuplaharmaata asetelmaa se tuhoaa hetkessä sulta päittäisvälyslaakerit. Harmaa asetelma ja AP-racingin massalevy kyl kestää jo aika pitkälle. Omassa ei oo ainakaan luistanut vaikka ajoittain käytetään ilokaasujakin (radalla tietysti) ja peruskoneessakin on ihan kivasti tehoa vaikka onkin vapari. Kunhan muistat säätää asetelman jousipaineen oikein niin ei pitäis kyl harmaalla luistaa ellei oo todellinen mörkömoottori ja ainahan voi laittaa sintterilevyn kaveriksi. Kuinka paljon siitä on mitattu vääntöä/tehoa?
mikeb Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2012 Kiitos vinkistä. Ap-racingin massalevy siellä jo onkin. Ei tullut päivitettyä paineasetelmaa ajoissa, niinpä ei ole käytetty rullillakaan kun levy alkaa kärytä. Tehoista siis ei mitään muuta kuin pers tuntuma. Voi siis olla ihan mitä vaan, vaikka oli vaparinakin pirteä.
minorv8 Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2012 Harmaa on kestänyt 140 + hp ja 200+ Nm. Levynä AP massalevy. Sintterilevyä en kadulle laittaisi.
Mini1380 Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2012 Pistä sitten uus levy sen harmaan asetelman kanssa kun nyt vanhasta pinta palanut. Mut tosiaan useempi tehokas turbo-Mini on Suomessa missä käytetään harmaata paineasetelmaa ja AP-racing massalevy yhdistelmää. Kyl sil sinterilläkin ihan hyvin kadulla pärjää kokeiltu on, nyt tosiaan ihan toi AP-racingin massalevy.
claymad Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2012 Mulla toi harmaata paineasetelmaa ja AP-racing massalevy yhdistelmä kyllä luistaa jo 0.8 ahdoilla. Kuhan nyt saa aikaseks ni meinasin kyl pysyy samassa systeemissä, mut pinnat pitänee koneistaa ja levy vaihtaa. Luisto luultavasti johtuu just sintterillä kiillotetuista vastinpinnoista ja väärin säädetystä paineasetelmasta. niin ja en ihan heti haluist tota sintteriä laittaa takas...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään