LeeHarvey Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2012 Jos jollakulla olisi purussa mk I, jossa vielä käyttökelpoinen "kardaani"tunneli, niin olisin kiinnostunut. Myös tulipellin alaosa poikkipalkista lattiaan kiinnostaa. Tatu o4oo 2882o5
inno75 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2012 Moron ! Mulla olis se etuosa "kardaanitunnelista" , eli keskipalkkiin asti. Siis se malli, missä on lattiastartti. Jos et lähempää löydä, soittele/mailaile. Timo
LeeHarvey Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2012 Jos ei koko tunnelia löydy, niin tuokin auttaa. Laitan korvan taakse.
LeeHarvey Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2012 Kokonaista tunnelia voi vielä tarjota.
LeeHarvey Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Edelleen kaipailen koko tunnelia. Muuten matka vie Joikioisen suuntaan puolikkaan perään...
minorv8 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Mulla on kokonainen tunneli mutta sen mukana tulee 1 kpl Mk1 koppaa ;D
inno75 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Edelleen kaipailen koko tunnelia. Muuten matka vie Joikioisen suuntaan puolikkaan perään... Mä kyllä asun Jokioisilla ;-)
LeeHarvey Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Mulla on kokonainen tunneli mutta sen mukana tulee 1 kpl Mk1 koppaa ;D Hinta?
minorv8 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Tuskin muodostuu ongelmaksi...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään