TiuraZ Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2012 Kävi nimittäin niin, että katsastuspoju oli sitä mieltä, että nyt pukkaa liikaa sinistä. Tulihan siinä samalla pientä hitsattavaakin listalle, mutta isoin homma on tuo kone. Savu on sen verran sakeaa, etten usko tästä selvittävän venttiilinohjaimien kumien vaihdolla. Motin spekseillä ei ole niin väliä, kunhan ulkoisesti menee 850 kuutioisesta asiantuntemattoman (eli katsastusmiehen) silmään. Nykyinen voimanlähde on 1100 Mailerista, kuulemma. Mitä lähempää Turkua löytyy niin sitä parempi. Jos ei itsellä ole, niin saa antaa vinkkejä mistä kannattaisi kysellä. Mainittakoon vielä, että auto on vuosimallia 1969, eli päästöjä ei mitattu, mutta savutus oli sen verran näkyvää, että hylsy tuli. Timo Koski tiura@sci.fi 040-9000 755
TiuraZ Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Tämä on edelleen työn alla. Ei se savutus vuodessa vähentynyt ole, vaikka sainkin auton viime syksynä leimattua.
TiuraZ Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2013 Toissa viikonloppuna joku oli soitellut tuossa avausviestissä olevaan numeroon ja jättänyt vastaajaan viestin aiheesta. Valitettavasti puhelimeni oli sellaisessa tilassa, ettei soittajan numero jäänyt muistiin. Jos k.o. henkilö voisi ystävällisesti ottaa uudestaan yhteyttä, niin päästäisiin ehkä hieromaan kauppoja.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään