Kimi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2012 Onko kenelläkää tietoa ko akselista. nokan päässä merkintä AE19B2 yhden imun ja paon välissä numero 164 Mitattu 0.4 nostolla imu auki 274 astetta= ( 180-25-18)*2) .30:llä 180-18-10 = 304 astetta /Kimi
minorv8 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Olisko Autohiomon tekeleitä ? Nykyinen GT Motor Takkatiellä/Hki.
Kimi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Moi, Eerola perustanut autohiomon v. -67. Nokka otettu 1100:sta moottorista, jota koskettu viimeksi 1965. /Kimi
koirankoppi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Onko moottori 1071 S:n? Noin kireitä nokkia tuskin on koskaan Mailerin 1100 pitkäiskukoneisiin laitettu virimielessä. Melko harvinainen moottori "löytö", jos varmuudella koskettu viimeksi 1965!? Maijalan Jamppa varmaan osaisi kertoa. Eikös nuo ole aikas 649:n arvoja? Senkin Jamppa sanoisi heti.
tailke Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Kannatan minorv8:n ehdotusta. Autohiomon perustaja on Aarno Erola. Itseltä löytyy nokka, mukana astelevy ja siinä merkintä AE13C11ABX.
koirankoppi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Ehkä moottorin koskemattomuus ei ulotu aivan 65 vuodelle. ;) Joka ei tosin sen arvoa vähennä mitenkään. Sastamalan suunnalta löytyy kaikkea :)
Kimi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Moi, On se Aarnon pajasta, valitettavasti ei ole yhteystietoja moottorin myyjään enää. Moottori oli nostettu pois jostain ralli-autosta ja se piti asentaa katupeliin, joka kuten 90% tapauksista jää aina tekemättä. Ohessa AE19:n asteet, aika huimat. Liikaa on liikaa. nosto akselilta 8.3 mm asteet imu 330 pako 338 Alla linkki, jossa jollain sama nokka. viewtopic.php?t=3333&p=22924 Mittaan tänään vielä tarkemmin. Edelliset mitat vähän kiirellä mitattu. Mulla on pöydällä STR930, alkup. 649, CA5 (BMC:n 649), Mauri Virtasen 649:jä n kpl, MD296 ja 288:ja nippu. Kaukana tuo on 649:stä, laitan kuvia josta näkee selkeän eron. Vertailut on tehty, jos haluaa oppia jotain, niin materiaalia on oltava :) /Kimi
FD100L Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Moi,On se Aarnon pajasta, valitettavasti ei ole yhteystietoja moottorin myyjään enää. Moottori oli nostettu pois jostain ralli-autosta ja se piti asentaa katupeliin, joka kuten 90% tapauksista jää aina tekemättä. Ohessa AE19:n asteet, aika huimat. Liikaa on liikaa. nosto akselilta 8.3 mm asteet imu 330 pako 338 Alla linkki, jossa jollain sama nokka. viewtopic.php?t=3333&p=22924 Mittaan tänään vielä tarkemmin. Edelliset mitat vähän kiirellä mitattu. Mulla on pöydällä STR930, alkup. 649, CA5 (BMC:n 649), Mauri Virtasen 649:jä n kpl, MD296 ja 288:ja nippu. Kaukana tuo on 649:stä, laitan kuvia josta näkee selkeän eron. Vertailut on tehty, jos haluaa oppia jotain, niin materiaalia on oltava :) /Kimi Joo, ei hitsi katuautoon tollanen.. ;D No joo olipa outo nokka-akseli, mut enpä ollu tuosta pajastakaan koskaan kuullu?? Mutta Virtasen Mauri sen sijaan hyvinkin tuttu takavuosilta. Ex- appiukolla joskus ollut töissäkin ..aikojen alussa, kuulema. Mulla taitaa olla edelleen parikin Maurin normi akselista tehtyä nokkaa (n. "649" ) Vielä olis kiva tehdä jokin "piristetty", vaikka ratapäiville tms.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään