Kimi Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2012 Minitonnarit nyt viikonloppuna Ahvenistolla Historic Grand Racessa. 22 miniä viivalla. Tervetuloa katsomaan. http://www.historicrace.fi/HGR12/HGR12.html /Kimi
Päivi Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Tarkoitus on tulla katselemaan! T:Janne
Mini1380 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Kenelläkään tietoa mihin aikaan sinne Harrasteajoneuvoparkkiin oikeasti jo alkaa pääsemään sisälle kun harjoitukset alkaa jo ennen parkin aukeamista ohjelman mukaan?? Niin joo ja kans tulossa katsomaan ,molempina päivinä :)
Päivi Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Klo 10:00 aukee harrasteajoneuvo parkki ainakin lauantaina ja silloin olen minä jo kytiksellä siellä ellen jo aikaisemmin. Onko muita tulossa jos mentäis vaikka jostain huoltoasemalta jonossa , niin sais kaikki samaan riviin :) )
Mini1380 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Juu tiedän et lukee että aukeaa 10:00 mut onhan se vähän hölmöä jos näin kun ohjelma/harjoitukset alkaa kuitenkin jo 09:30??? Ja ekana ois vielä SS1300 harjotukset.
Päivi Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Luulisi , että sinne parkkiin pääsee aikaisemminkin , kuin vasta klo 10:00. No itse menen ainakin sinne mäenpäälle ihmettelemään jo ennen kymmentä :)
Mini1380 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Molempina päivinä tuli käytyä ja lauantaina vielä upea sää sunnuntaina hiukan "pilvisempää" mutta kiva päivä siltikin ja harrasteparkissa paljon kalustoa paitsi Minejä.... Sunnuntain G-ikäryhmän kisalähdöt menivät hienosti: Ilkka Lindstedt voitti 1.lähdössä sekä yleiskilpailun että luokkansa!!!!! ja 2.lähdössä yleiskilpailun 2 ja luokka voitto!! Hienosti ajettu :) itkemään jäi monta isonluokan auton omistajaa :'( Sunnuntain F-ikäryhmän kisalähdöt taasen: Kari Erkintalo 1.lähdön luokkavoitto ja 2.lähdön 2.sija luokassaan :) Hyvä Minit!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään