jyppe Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2017 Ovet laitettuna paikoileen ja alkaa näyttää autolle pikkuhiljaa FD100L and ZepeteuZ 2
FD100L Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2017 Ovet laitettuna paikoileen ja alkaa näyttää autolle pikkuhiljaa Jep! On hieno nyt jo.
jyppe Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2017 Viimeiset osat maalailtu väriinsä ja uudet ovenkahvat laitettu paikoileen. Ei ihan käynytkään suoraa alegron ovenkahvat maileriin jouduin irrottamaan vanhoista kahvoista lisäkiinityksen.
jyppe Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2017 Puhdistettu. Vielä vähän likaiset penkit. Lisäksi aloitettu verhoilu hommat autossa. Lisäkuvia ehkä viikonloppuna.
Turbo 69 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2017 Ootko käyttäny taikasientä?
jyppe Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2017 En olen. Mikäs on taikasieni?
Turbo 69 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2017 Putsaus sieni,löytyy melkein joka marketista sillä nimellä,on pätevä.
ZepeteuZ Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2017 Perustuu sitruunahappoon mutta on erittäin hellävarainen. Vain kastellaan vedellä,puristetaan varovasti liika vesi pois ja sitten vaan pyyhitään. Omat kattoverhoilut lähti erittäin puhtaaksi.
jyppe Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2017 Noniin verhoilua tehty. Kattoverhoilu tehty. Vähän rypyseksijäi ja takapenkit laitettu ja tietenkin lattiaverhoilua lisäksi muita osia laitettu paikoileen. Takakonttin lattia verhoiltu ja kuvassa takakontin pohjalevy.
jyppe Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2017 Mistä sais tommosia kumi osia takaikkunoiden saranan kohtaan? Lisäksi etsin toista aurinko lippaa koska jonnekin 1hävinnyt.
jyppe Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Verhoilua tehty ja kohtuu hyvä tuli. Puutuu enää kojelaudan päällinen lisäksi laitettu muita pikkuosia paikoileen lisää. Takaikkunat saatu paikoileen myös.
johnny Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2017 täällä on näköjään käytössä vielä parempi kamera kuin minulla. älä turhaan pilaa sun projektia pikselimössöllä. ja auton väristä sen verran, että.. mä en ymmärrä sitä. x)
jyppe Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2017 hei. johnny kiitos kommentista mutta toi vaikuttu jo suoralta vittuiluta. jos et nää kuvissa autoa niin menelääkäriin ja väri on erikoinen mutta hieno, eipähän ole aina saman värisiä vanhat autot.
Turbo 69 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2017 Älä johnnystä välitä,sille ei tunnu kelpaavan mikään,ei edes sen omat viritykset.?.
johnny Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 On 29.10.2017 at 09.29, jyppe kirjoitti: hei. johnny kiitos kommentista mutta toi vaikuttu jo suoralta vittuiluta. jos et nää kuvissa autoa niin menelääkäriin ja väri on erikoinen mutta hieno, eipähän ole aina saman värisiä vanhat autot. oleppa hyvä.. mutta mitähän sä tarkalleen pidit siinä viestissä vittuiluina? sitä et minulle ei avautunut sinun värivalinta ja mä mainitsin siitä vaiko se et ohjeistin sinua laittamaan parempilaatuisia kuvia jotta sun työnjälki tulisi paremmin esille?
johnny Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 On 29.10.2017 at 09.54, Turbo 69 kirjoitti: Älä johnnystä välitä,sille ei tunnu kelpaavan mikään,ei edes sen omat viritykset.?. omat viritykset? oonhan mä niihin tyytyväinen? x) noo mut katsos turbo, te kun hoidatte niin hyvin tuon kehumisen keskenänne niin eihän minulle jää oikein muuta kuin tuo huomauttaminen ja kritisoiminen. sitä paitsi jokainen meistä hyötyy kuitenkin kritiikistä pikkaisen enemmän kuin jatkuvista kehuista. vai meinaatko et oot eri mieltä? ottaen huomioon toi sun edellinen kommenttisi on ehkä parempi ettet vastaa yhtään mitään. :P
Turbo 69 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 Miun vastaus oli tsoukki,ku jyppe vissiin "hermostu".siun kommentista.Ei täällä ole tarkoitus ketään morkata.Vai kuinka?
jyppe Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 nonii. joo voi olla että kuvat ovat vähän huonolaatuisia mutta kännykkä kameralla otettuna ihan hyvin ja helppoa siirtää kännykästä suoraan tänne keskustelufoorumille mutta kiitän ja kumarran kommentoijille ja pidetään sopu kaikinpuolin foorumilla ja katsotaan jos ensikesä pääsisi ajamaan jos autolla ja jopa näyttämään joihinkin tapahtumiin. :D Mini1380 and Turbo 69 2
jyppe Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2017 tänään osia laitettu paikoileen ja sain sähköt jopa vähän paremmalle mallille ja sain päälle latauksen valon ja öljynpaineen valon mutta kumpikaan valo ei sammu vaikka laitan moottorin käyntiin, moottorin laturi ei ainakaan lataa kun akun jännetteen ei nouse vaikka moottori pyöriipi ja laturin puhdistin aikoinaan kun remppasin moottoria, miksi ei vaan lataa?? ja onko minulla öljynpaineen anturi rikki vai pumpu mennyt kun ei valosammu ja se outo äänikytkimen puolelta voisi vinkata samaan suuntaan mutta jännä kun se moottorin ääni loppuu kun laittaa kytkimen pohjaan.
jyppe Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Tänään aukaisin moottorin kytkimen puolen ja se outo ääni syy selvisi heti ja otin sivukopan pois ja pumpun myös. Kytkimen äänen voi pitää pikkasen pitkäpultti ja Hankaskytkimeen ja laakerissa vikaa oli myös ja lisäksi pumpun ratas oli rikki ja pumppu jumittu välillä kun käsin pyöritti.
jyppe Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 mistähän kannattaisi kysyä öljypumpun ratasta. ostetaan semmoinen..
Turbo 69 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Harmittava takaisku,olis kannattanu se öljy pumppu uusia.Jos et muualta saa ratasta,niin miulta pitäs löytyä.
minorv8 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Vaihteiston sisäänmenoakselin laakerista on muutama rulla irronnut. Toivottavasti ne on sulla jossain tallella. Mä voin kanssa pöyhiä varastoja. Tarvitseko pumpun ja tuon 3-kulmaisen spiderin ?
jyppe Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 nonii joo, tarvetta olisi pumpulle ja pumpun rattaalle, ja toi laakeri mikä alaakselilla on niin pitää uusia koska ainakin 1 kuulan löysin lattialta on varmaankin hajonnut kun irrotin sivukoppaa, ei varmaan muita laakereita tarvitse vaihdella kun kaikki olen vaihtanut kun remppasin moottorin lopputyön koulussa, tarvii myös toimivan tasavirta laturin ja tiivistesarjan. OSTAN JOLTAKIN HARRASTAJALTA PUMPUN JA RATTAAN JOS LÖYTYY JOLTAIN HARRASTAJALTA.
Turbo 69 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Ei tarvii uusia jos löydät rullat,ne tuppaa helposti irtoilee,ovat vain painamalla kiinni.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään