Jump to content

austin morris 1300


jyppe

Recommended Posts

Kirjoitettu

Vihreä on se oikea väri jos entisöinti kyseessä niin sillä mennään, totahan saa teetettyä ihan maalikaupassakin kun on koodi.

Kirjoitettu

joo entisöinti ois kyseessä ja eli tuleeko öljypohja/vaihteisto hopealla ja myös kytkinkotelohopealla ja vihreällä sylinterikohko ja kansi ja ventiilikoppa musta?????

Kirjoitettu

jos joku tietää sen maalikoodin niin vois kertoo sen ja riitääkö 0,5L maalia yhteemoottoriin ja tarviikolaimentaa ja tarviiko jotain pohjamaaleja laittaa

Kirjoitettu

Venakoppa vihreällä ja itseasiassa ton ikänen moottori on ollut kokonaisuudessaan vihreä kaaveleineen laatikoineen päivineen.

Mul on toi koodi tallilla mut nyt en muista sitä ulkoa.

Kirjoitettu

British standard middle bronze green tais olla sävyn nimi mun muisteleemut tarkan koodin saan katottua vasta tallilla.

Noihan hiukan vielä vaihteli vuosien mukaan.

Kirjoitettu

Muistelisin samaa Mini1380 kanssa.

Vuosien saatossa on sävy hieman vaihdellut ja väittäisin melko syvällä rintaäänellä, että Minissä on käytetty kolmea eri vihreän sävyä vuosimallista ja merkistä riippuen.

Kirjoitettu

joo kiitoksia vaivan näöstä ja nyt pitää kysellä oisko kellään vauhtipyörän sitä keski palikkaa mikä tulee vauhtipyörää kiinni pulteilla semmosen tarviisin aikapian jos jollain ois tai tietää mistä vois saada semmosen

  • 4 viikkoa myöhemmin...
Kirjoitettu

nonii vähn päivitystä eli autoon löyty kampiakseli ja vauhtipyörä ja muuta osaa eli kiitos osien lähettäjälle.. kuvia tulee kuhan koneen kasaus alkaa :D

  • 3 kuukautta myöhemmin...
Kirjoitettu

nonii mull on ongelma kun laitoin mäntiä paikoileen niin 3 meni hyvin ja 4 oli ongelma kun männässä ja sylinterilohkossa on A merkki kun ne vastaavat niin ne on oikein päin mutta se mäntä ollunna väärinpäin siinä alunperin niin mietin että pitäskö se kääntää toisinpäin vai laitaa väärinpäin paikoileen niiku siinä se oli.

 

kertokaas viisaamat minien harrastajat.

  • 4 kuukautta myöhemmin...
  • 4 kuukautta myöhemmin...
Kirjoitettu

moottori alkaa olemaan kunnossa ja kasassa ja tänään moottorista otettu ekat savut ja toimi hyvin. se vaan ihmetyttää että toimiiko öljypumppu kun öljynpaineen merkkivalo ei sammunut kertaakaan mutta laitan myöhemmin kuvia joissa moottori ihan valmis on. kuvista puuttuupi uusi jäähdyttäjä ym muut lisälaiteita.

 

pitää maanataina kokeilla startata ja ottaa suodattimen kotelon juuresta putkea löysälle ja kahtoo tuleeko öljyä jos tulee niin periaatteessa öljypumpputoimiipi.

post-1220-0-74989500-1394738388_thumb.jpg

post-1220-0-87484100-1394738419_thumb.jpg

post-1220-0-28022700-1394738484_thumb.jpg

Kirjoitettu

Monasti joutuu lohkosta ottamaan tuon öljyputken banjopultin auki ja pumppaamaan tippakannulla öljyä pumpulle et lähtee tekemään painetta, toinen on et kai oot muistanut konetta tehdessä tsekata että se "luoti" liikkuu paineensäätimessä?

Kirjoitettu

Ei kannata kyllä yhtään käynnistellä, ellei ole varma öljynpaineista.

Kantsii aina startata rempan jälkeen tai kun auto seissyt pitempään esim. puolanjohto irti niin kauan, että valo sammuu.

Öljykello voi tietenkin olla viallinen tai johdoissa katkos.

 

Toisaalta jos käynnistit, eikä ylimääräisiä kolinoita kuulunut, niin.. :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...