Jump to content

austin morris 1300

jyppe

Recommended Posts

Kirjoitettu

Viimeiset osat maalailtu väriinsä ja uudet ovenkahvat laitettu paikoileen.

Ei ihan käynytkään suoraa alegron ovenkahvat maileriin jouduin irrottamaan vanhoista kahvoista lisäkiinityksen.

post-1220-0-79634600-1504790477_thumb.jpg

post-1220-0-94592900-1504790495_thumb.jpg

post-1220-0-50863500-1504790518_thumb.jpg

• 1 kuukausi myöhemmin...
Kirjoitettu

Ootko käyttäny taikasientä?

Kirjoitettu

Putsaus sieni,löytyy melkein joka marketista sillä nimellä,on pätevä.

Kirjoitettu

Perustuu sitruunahappoon mutta on erittäin hellävarainen. Vain kastellaan vedellä,puristetaan varovasti liika vesi pois ja sitten vaan pyyhitään. Omat kattoverhoilut lähti erittäin puhtaaksi.

Kirjoitettu

Noniin verhoilua tehty. Kattoverhoilu tehty. Vähän rypyseksijäi ja takapenkit laitettu ja tietenkin lattiaverhoilua lisäksi muita osia laitettu paikoileen. Takakonttin lattia verhoiltu ja kuvassa takakontin pohjalevy.

IMG_20171015_175126.jpg

IMG_20171015_171238.jpg

IMG_20171015_175252.jpg

IMG_20171015_171207.jpg

IMG_20171015_175332.jpg

• 2 viikkoa myöhemmin...
Kirjoitettu

Verhoilua tehty ja kohtuu hyvä tuli. Puutuu enää kojelaudan päällinen lisäksi laitettu muita pikkuosia paikoileen lisää. Takaikkunat saatu paikoileen myös.

IMG_20171027_131455.jpg

IMG_20171027_131524.jpg

IMG_20171027_131537.jpg

Kirjoitettu

täällä on näköjään käytössä vielä parempi kamera kuin minulla. älä turhaan pilaa sun projektia pikselimössöllä.  ja auton väristä sen verran, että..  mä en ymmärrä sitä. x)

Kirjoitettu

hei. johnny kiitos kommentista mutta toi vaikuttu jo suoralta vittuiluta. jos et nää kuvissa autoa niin menelääkäriin ja väri on erikoinen mutta hieno, eipähän ole aina saman värisiä vanhat autot.

Kirjoitettu

Älä johnnystä välitä,sille ei tunnu kelpaavan mikään,ei edes sen omat viritykset.?.

Kirjoitettu
On 29.10.2017 at 09.29, jyppe kirjoitti:

hei. johnny kiitos kommentista mutta toi vaikuttu jo suoralta vittuiluta. jos et nää kuvissa autoa niin menelääkäriin ja väri on erikoinen mutta hieno, eipähän ole aina saman värisiä vanhat autot.

oleppa hyvä.. mutta mitähän sä tarkalleen pidit siinä viestissä vittuiluina? sitä et minulle ei avautunut sinun värivalinta ja mä mainitsin siitä vaiko se et ohjeistin sinua laittamaan parempilaatuisia kuvia jotta sun työnjälki tulisi paremmin esille? 

Kirjoitettu
On 29.10.2017 at 09.54, Turbo 69 kirjoitti:

Älä johnnystä välitä,sille ei tunnu kelpaavan mikään,ei edes sen omat viritykset.?.

omat viritykset? oonhan mä niihin tyytyväinen? x) 

noo mut katsos turbo, te kun hoidatte niin hyvin tuon kehumisen keskenänne niin eihän minulle jää oikein muuta kuin tuo huomauttaminen ja kritisoiminen. sitä paitsi jokainen meistä hyötyy kuitenkin kritiikistä pikkaisen enemmän kuin jatkuvista kehuista. vai meinaatko et oot eri mieltä? ottaen huomioon toi sun edellinen kommenttisi on ehkä parempi ettet vastaa yhtään mitään. :P 

Kirjoitettu

Miun vastaus oli tsoukki,ku jyppe vissiin "hermostu".siun kommentista.Ei täällä ole tarkoitus ketään morkata.Vai kuinka?

Kirjoitettu

nonii. joo voi olla että kuvat ovat vähän huonolaatuisia mutta kännykkä kameralla otettuna ihan hyvin ja helppoa siirtää kännykästä suoraan tänne keskustelufoorumille mutta kiitän ja kumarran kommentoijille ja pidetään sopu kaikinpuolin foorumilla ja katsotaan jos ensikesä pääsisi ajamaan jos autolla ja jopa näyttämään joihinkin tapahtumiin. :D

Kirjoitettu

tänään osia laitettu paikoileen ja sain sähköt jopa vähän paremmalle mallille ja sain päälle latauksen valon ja öljynpaineen valon mutta kumpikaan valo ei sammu vaikka laitan moottorin käyntiin, moottorin laturi ei ainakaan lataa kun akun jännetteen ei nouse vaikka moottori pyöriipi ja laturin puhdistin aikoinaan kun remppasin moottoria, miksi ei vaan lataa?? ja  onko minulla öljynpaineen anturi rikki vai pumpu mennyt kun ei valosammu ja se outo äänikytkimen puolelta voisi vinkata  samaan suuntaan mutta jännä kun se moottorin ääni loppuu kun laittaa kytkimen pohjaan. 

Kirjoitettu

Tänään aukaisin moottorin kytkimen puolen ja se outo ääni syy selvisi heti ja otin sivukopan pois ja pumpun myös. 

Kytkimen äänen voi pitää pikkasen pitkäpultti ja Hankaskytkimeen ja laakerissa vikaa oli myös ja lisäksi  pumpun ratas oli rikki ja pumppu jumittu välillä kun käsin pyöritti. 

IMG_20171109_105320.jpg

IMG_20171109_105332.jpg

IMG_20171109_145827.jpg

IMG_20171109_143227.jpg

Kirjoitettu

Harmittava takaisku,olis kannattanu se öljy pumppu uusia.Jos et muualta saa ratasta,niin miulta pitäs löytyä.

Kirjoitettu

nonii joo, tarvetta olisi pumpulle ja pumpun rattaalle, ja toi laakeri mikä alaakselilla on niin pitää uusia koska ainakin 1 kuulan löysin lattialta on varmaankin hajonnut kun irrotin sivukoppaa, ei varmaan muita laakereita tarvitse vaihdella  kun kaikki olen vaihtanut kun remppasin moottorin lopputyön koulussa, tarvii myös toimivan tasavirta laturin ja tiivistesarjan. 

OSTAN JOLTAKIN HARRASTAJALTA PUMPUN JA RATTAAN JOS LÖYTYY JOLTAIN HARRASTAJALTA.

Kirjoitettu

Ei tarvii uusia jos löydät rullat,ne tuppaa helposti irtoilee,ovat vain painamalla kiinni.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...