FD100L Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Tuolla on mielenkiintoinen juttu hydrolastic -jousituksen kunnostamisesta: http://members.tripod.com/austin_america/id63.html Toi viimeinen helmiliitos letkun/ elementin välillä on jo aika asiallinen. E: Ja onhan siellä kuva siitä isosta suojakumista elementin alaosaan.
koirankoppi Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2016 Onko sulla kytkentäkaaviot Maileriin? Löytyisi selkeät/hyvät.
jyppe Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2016 koirankoppi ei ole kyllä kytkentä kaaviota joten jossakin vaiheessa sitäkin tarvitaan.
koirankoppi Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2016 Jos laitat yhteystietosi niin laitan tulemaan.
koirankoppi Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2016 Sähköpostiliitteenä ne kätevästi tulee, mutta kyllä ne paperisenakin saat, jos haluat.
Ado50 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2016 Enpä ole niin aktiivisesti seurannut tätä keskustelua, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mulla on tällainen opetustaulu Mailerin/MG:n hydrolastic jousituksesta, oliskohan tästä jotakin iloa vielä ?
FD100L Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2016 Enpä ole niin aktiivisesti seurannut tätä keskustelua, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mulla on tällainen opetustaulu Mailerin/MG:n hydrolastic jousituksesta, oliskohan tästä jotakin iloa vielä ? Hyvä, tuosta kuvastahan se osien järjestys sinne tukivarren kuoppaan selviää. Ihmettelen vieläkin, että kun siellä näyttäs olevan metalli metallia vasten, miten voitelu?
jyppe Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2016 Sen verran auto editynyt että etupukki paikoilaan, moottoria kesällä paikoileen, joutaa auto pois tallista vähäksi aikaa ressunsuojaan.
jyppe Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2016 Taas tuli jatkettu morriksen rakentamista tällä kertaa takapukin kunnostuksella ja kyllä huomas että hitsiä ja uutta peltiä vähänlaittaa jotta tulee hyvä. takapukkiin liittyvää osia ostetaan tälläkertaa.
jyppe Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2016 Mailerin takapukki pikkuhiljaa edistynyt ja vielä pikkuhitsaus hommia mutta kuvan mukaisia peltipalojatuli tehtyä 4kpl ja hitsailtua ne sinne kiinni vahvistukseksi. lisäksi tuli ebay tilaus kotiin uudet takapukin etukumikiinnikkeet. jarruletkut pitäisi tulla jollakin aikaamyös.
harmat Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2016 Mulla aika samalainen projekti, tosin MG versio mailerista. Löysitkö jostain noihin hydrojousiin sitä isompaa suojakumia, takana ainakin sellaiset on mutta edessä ei ainakaan mulla ollut kun projektin aloitin.
jyppe Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2016 harmathieno että muutkin rakentaa mailereita. minun autossa ei ole etu eikä taka hydrolastikeissa ollut niitä isoja suojakumeja mutta tässä lähiaikoina minulle on tulossa 4ovinen maileri purettavaksi koska tarvitsen itsekkin osia joten katson onko siitä niitä kumeja tallessa ja tulevaisuudessa voi minulta kysyä mailerin osia myös. harmat 1
jyppe Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2016 Vihdoin muistin laittaa kuvia tännekin elikkä takapukki hitsailtu ja maalattu niikuin kuvissa on lisäksi on kaikki muutkin osat puhdistettu ja maalattu, Jarrupaineensäädinkin on kunnossa puhdistettu.takapukki odottaa enää pisaramallin kumiosia ja takatukivarsien kartiolaakereita lisäksi pyöränlaakereita.
koirankoppi Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Hyvältähän kelkka näyttää. Varmistitko että pysyi hitsatessa mitoissaan, että sopii myös paikalleen?
jyppe Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 koirankoppi en kyllä hirveästi tainut mittailla mutta kokeilin minä kaikkia osia paikoileen ja aikahyvin ne kävi. Vähän jännittää miten itse koriin istuupi mutta eiköhän se sinne mene ihan hyvin aikanaan.
jyppe Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2016 tuli tänään käytyä kemijärvellä haettua purkuun toinen maileri 1300 automatik. jospa tästä autosta saisi polttoaine tankin. osia voin myydä joita en itse tarvitse. ZepeteuZ 1
jyppe Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2016 takapukkiin laitettu jo joitakin osia kokeeksi paikoilee.
jyppe Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2016 nonii tänään aloitettu purku mailerin purkaminen, Ensinmäiseksi irroitin polttoaine-tankin joka oli onneksi ehjä ja jota voidaa käytää entisöitin mailerissa.
jyppe Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2016 tulihan ne viimein ne laakerit takapukin tukivarsii ja pyöränlaakerit myös. mitat ovat ainakin oikein mutta pienenpi pyöränlaakeri ihmetyttää ja on pikkusen kapeampi kuin alkuperäinen. Vähän oli jo heikossa hapessa entiset takatukivarren kartiolaakerit. FD100L 1
jyppe Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2016 pitkästä aikaa oli aikaa rojektia laitella. laitettu iskunvaimentimet ja takatukivarret jo paikoileen. alkaa näyttää takapukkikin pikkuhiljaa valmiilta
FD100L Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2016 No mites sen yhen laakerin kanssa kävi, sen kapian? Tulikkó se sarjan mukana vai oliko erillinen?
jyppe Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2016 vielä en ole noita pyöränlaakereita joutanut laittamaan joten vielä jää arvoitukseksi käypikö kapealaakeri paikoileen. kummatkin pyöränlaakerit piti tilata erikseen vanhan sarjanumeron perusteella ja tommosen näköisiä tuli sarjanumeron perusteella. pelkästästään laitettu kartiorullalaakerit takatukivarren akselille ja uudet koolit myös.
jyppe Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2016 semmosta tietoa pitäisi saada että onkohan minkä pituiset minin käsijarruvaijerit että kävisiköhän ne maileriin paikoileen myös ja takajarruihin myös liittyen onko takajarrusylinterit minkä kokoiset tai että voisiko käyttää minin osia myös takarumpujarruissa.
Turbo 69 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2016 Löytys yksi Mailerin käsijarru vaijeri.Uusi.On pitempi kuin Minissä.
jyppe Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2016 Tänää tuli tänään takapukki kasattua loppuun asti, kuvia tulee myöhemmin mutta pyöränlaakereihin vastaus on että muuten kävivät paikoileen mutta pienenpi laakeri oli kapeampi kuin alkuperäinen niin joutui sorvilla ottamaan keskiholkista 4mm pois jotta kävi hyvin isompi laakeri paikoileen. Kummankin puolen jarrut ja jarruletkut ja putket laitettu sinne minnekä kuuluu lisäksi sain brittiosilta käsijarruvaijerit mailerille käypäset. Joten voin sanoa että takapukki on valmis. seuraava homma olisi laittaa takapukki autoon paikoileen. Kumminko on helpompi laittaa takapukin etukumikiinikkeet eka koriin kiinni vai takapukinkanssa vaan paikoileen.??
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään