jyppe Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 tuli hommattua rojektiksi morris 1300. löysin auton ladosta ja maksoin autosta 150e..maanomistaja kertoin että auto on ollut ladossa ainakin 20v paikoillaan no ajatattelin että siinä on kauheet ruoste vauriot mutta morris on ihmeen hyvässä kunnossa ja tarkoitus ois saada tämä auton liikenteeseen kuhan olen kokoauton läpikäynyt ja päivitäs tänne autosta tietoo lisää :D
minorv8 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Mulla oli nuorena kossina tommoinen MG 1300 vuosimallia 1969. Sillä tuli vedettyä Suomea ristiin rastiin ja pirun hyvä värkki oli ajaa.
jyppe Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 joo tään on 1965 vuoden morris ja ihmeen hyvässä kunnossa koneessakin on puhtaa öljyt mutta konehan pitää aukasta ja pohjassakin vaan 4 kohtaa pitää paikata tarkoitus ois saada liikenteeseen 2 vuoden sisään ja aattelimpa kuvialisätä nytten oikein reilusti :D
jyppe Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 oisko kellää myydä osia tai tietäs mistä vois ostaa osia edullisesti
jyppe Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 vähän lisää kuvia :D
Idefix Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Tämmöiset hyvin säilyneet latolöydöt on mahtavaa kansanperinnetta ja hieno että otit tehtävän vastaan...Pistähän projektin etenemisestä tietoa tänne... Onko tuossa selkeitä osapuutteita, vai onko hakusessa olevat osat ns. kulutusosia? Brittiosa on varmaan hyvä paikka myös ei-minin-kanssa yhteensopivien osien kanssa...
jyppe Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 no osia ei kaikkia osaa luetella vielä mutta olen kahtonut brittiosat sivulta mutta on jotkut osta hyvän hintaisia että yritän ehtiä halvemmalla osia tarvitsen osia bensatankki lattiamatto valkoinen kattoverhoilu jarrupalat ja jarrukengät taakse pakoputki uudet renkaat takavalot jarruputket virranjakaja kaasari peilit ois kivat toisen löysin ladosta mutta jos jollain ois joutavana morriksen peilit niin voisin ostaa sopivaan hintaan moottoriin osia paljon teen listaa myöhemmin kuhan keskityn moottoriin jos joku tietä sitten miten sähköjä laitellaan tollasessa autossa niin vinkit ei ois pahitteeksi ja jos joku osaa täytää sen jousitusjärjestelmän tai osaa kertoa miten semmonen täytetään. ;D
koirankoppi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Suurin osa noista on luovuttanut tekniikkansa Mineihin ja loppuosa kuskattu kaatopaikalle. Itse olen tehnyt samoin joskus 80-luvulla. Ruosteeton täydellinen auto, kone nokalta ja sen jälkeen hiabbi auton lavalle ja varmuudeksi nosturilla vielä paineltiin matalammaksi. Hyvä että joku tallentaa näitäkin. Pelti ja hydron osat voi olla kiven alla.
jyppe Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 joo itse olen 1 nähnyt samanlaisen liikenteessä.
marko v Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 täältä löytyisi jotakin osaa. takapenkin istuinosa punainen, puskuri, peltivanteet+nastakumit, täydellinen takakelkka. puh. 040-7447643.
jyppe Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 pitää soitella... onkos muilla osia
Purtsi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Multa löytyy yks pari takavaloja jotka ainakin näyttää samoilta. Tarkastan ne ens viikolla kun menen tallille ja laitan sulle kuvia tulemaan jos laitat mulle meiliosoitteen vaikka privaan.
jyppe Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 joo laitoin viestiä
inno75 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Mailerin vaihdetanko perästä eteenpäin (taitaa olla pari kappaletta). Timo 050 5711 445
artukainen Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kyseiseen malliin liittyen tuli mieleen, että tietääkö joku Mailer-myyntinimen taustaa? Virallisestihan nuo autot ovat mallia 1100/1300, vaikkakin niitä on monissa maissa myyty ja valmistettukin hyvinkin vaihtelevilla nimillä. Oliko nimi "Mailer" käytössä vain Suomessa ja toimitettiinko niitä tänne mailereina, vai oliko kyseinen nimi maahantuojan käsialaa? Onhan näitä Suomiautoja toki nähty muillakin merkeillä. Mieleen tulevat ainakin Datsun Finn (Datsun 1200) ja Mazda Marella (Mazda 1300).
jyppe Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2012 hnm :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
koirankoppi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2012 Tuhoamastani Mailerista jäi omistajan käsikirja. Kannet ovat kirjasesta vuosien varrella jonnekin hukkuneet (etsin kyllä, mutten löytänyt). Kirja muuten täydellinen. Löytyy kytkentäkaavaa ym. Onko tarvetta? Eikä maksa paljon.
jyppe Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2012 joo paljon pyydät millasta tietoa siinä on ??
koirankoppi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2012 67 sivua täyttä Maileriasiaa ;) Tekniset tiedot, käyttöhjeet, yksityiskohtaiset säätö/huolto-ohjeet kaasarille, sytylle ym. tekniikalle, kytkentäkaavio ym. Olisko 10€ postikuluineen sopiva?
jyppe Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2012 joo mullekäypi hyvin 10+posti
jyppe Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2012 oisko kellää tiedossa polttoaine tankkia tai jos joku osaisi tehdä niin voitas tankin tekohommasta neuvotella
jyppe Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2013 nonii nyt jatkuu vähän mini rojekti olen moottorin purkanut melkein kokonaan ja osia käytäänyt kuumapesurissa jos jollain ois moottoriin osia niin ilmotelkaan ja muutkin vinkit otetaan vastaan :)
jyppe Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2013 noniin osia tilattu ja osat tulivat menihän sinne köyhän opiskelijan lompakosta 257e osat vaihteistontiivistesarja ja lohkontiivistesarja jakopään ketju ja rattaat raakereita kiertokangen ja runkolaaterit männänrenkaat öljypumpuntiiviste stevoja 8) mukavasti pitää vielä yläkertaa osiatilata oisko mitää vinkejä moottorinkasaamiseen kellään ja pitäskö sinne laakereiten väliin laittaa laakerirasvaa vai normaalia öljyä.??
minorv8 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2013 puhtaus, puhtaus, puhtaus... Laakeriliuskat kuivana lohkoon ja laakeripukkeihin. Öljy tai sitten asennusrasva laakeripinnoille ennen kampuran asennusta. Itse käytän normaalia moottoriöljyä kasatessa. Veivit samalla tavalla.
jyppe Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2013 hei onkos kellä tietoa minkä värisiä on olleet 1965 vuoden minin moottorit. kun toiset sanovat että ovat vihreitä.... mutta saapiko muilla väreillä minin omaa maalia mitä brittiosa myypi..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään