Minimalia Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 Noniin, tarvetta olisi osille, -mk1 takaluukku, mielellään suht lommoton ja muuten ehjä -tankomallinen vaihteenvaihtaja -aukeavat takasivulasit mk1 -1275 jäähdyttimen yläkiinnityslevy -Miniin soveltuvat kuppipenkit -Levyjarrut 12" vanteille Jos nurkista löytyy myytäväksi niin olen kiinnostunut, jotta saataisiin projektia edistettyä :). Yhteydenotot tähän tai yv:nä, kiitos. Lauri
Jamppa Maijala Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 Minä kun en ole ihmeemmin piitanut alkuperäisyydestä niin valistakaa mitä eroa on noiden takasivulasien kanssa eri koreissa? Meillä on kyllä aukeaviakin takalaseja ylimääräisenä mutta en tiedä sopiiko MK1 :o
Mini1380 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 MK1 korissa ns.pianosaranat ja MK3 ym ne hevosenkengänmalliset saranat
Minimalia Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 Tosiaan erona vain tuo sarana. Hetken mietittyäni taidankin käyttää kustannussyistä tallista löytyviä uudemman mallin aukeavia takalaseja. Eikä taida mk1 avattavia laseja olla kovinkaan paljoa liikkeellä muutenkaan. Että ikkunoille ei tarvetta sittenkään.
Mini1380 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 Eikös ne ole eri kokoisiakin?
koirankoppi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Siksi ne on vähä erihintaisia ;)
LeeHarvey Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Vähän menee pilkun viilaamisen piikkiin, mutta pelkkiä saranoita ei kannata katsoa. Pieniä mkI laseja on myös linkkusaranoilla. Pienosaranat on aina mkI.
koirankoppi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Oliko Mk2 Cooperissa/deluxessa?? Jos, niin ovat vielä harvinaisempia. Mk1:ssä en koskaan tiedä alunperin olleen, jos ei joku ole itse tehnyt.?
LeeHarvey Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Parnellin kirjan mukaan takaikkuna vaihtui elokuussa 1967. Eli viimeinen kuukausi tehtiin mkI:iä noilla linkkusaranoilla. Mäkisen rata-auto, joka on nykyisin Pauligilla on tuollaisilla. Ja korissa ei ollut mitään jälkiä muille takalaseille.
koirankoppi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Niitä ei montaa paria taida maailmassa olla? Mulla oli -67 S:n raato joskus, mutta siinä oli vielä pitkät saranat.
LeeHarvey Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Kuten sanottu pilkun viilausta... Toisaalta mkII lasit on myös noita ja olen jopa nähnyt yhdellä harrastajalla hyllyssä varmaan kolme paria noita kerralla, joten... ;D
Mini1380 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Jollain taitaa olla sellaset MK2 pokat sävylaseillakin hyllyssä....... pahoittelut lievästi OT:ksi menneestä keskustelusta
Minimalia Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Muistelin lukeneeni, että olisi pienemmät mutten ollut varma. Hyvä, että syntyy kehittävää keskustelua, niin muodostuu itsellekin selkeämpi kuva näistä asioista :). Kaikkea kun ei vielä tiedä uutena harrastajana. Eli mk1 laseja saa tarjota, jos vain joltain löytyy vaikkakin vähissä ovat.
P Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 hyvin tulee tarinaa tähänkin osto-ilmoitukseen,"hieman" suomi24.fi-meininki ???
MikaJ Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 No aiheeseen hyvinkin liittyen, ettei ilmoituksen jättäjän tule vahingossa ostettua vääränlaisia ikkunoita. Hyvä tietopaketti minkä voisi joku admini erottaa omaksi ketjukseen, kun jälkeenpäin haettaessa ei varmaan tule klikattua ostopalstan viestiä tiedontoivossa.
cooper998 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2012 Mulla olis mk1 sävytetyt sivulasit (ovien ja takasivu) myytävänä. Pelkät lasit, ei kehyksiä. Takalasia ei ole. Tero 0400-947 655
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään