Guest jaska73 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2009 Tuleeko tuhon hydrolastic jousitukseen muuta kuin tuo neste ja sen mukana tuleva ilmanpaine vai kestääkö laittaa kompurasta lisää ja paljon sitä painetta pitää olla???
Guest mini1380 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2009 Pidä kompura kaukana tai alkaa paukkua ! Tohon hommaan on olemassa ihan oma täyttölaitteensa millä tulee rittävä paine (en nyt muista suoraan kuinka paljon se on mut eiköhän joku täydennä pian).
Guest levyjarrut Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2009 Siellä ei mitään ilmanpaineita tarvita! Nestepumpulla täytetään riittävä paine (jota en nyt muista), mutta käytännössä auton korkeus ratkaisee, eli kun auto on oikealla korkeudella, paine on riittävä. Oikealla laitteella järjestelmään tehdään tyhjiö, jonka neste täyttää ja käsipumpulla pumpataan nesteellä riittävä korkeus/paine. Ilmaa ei saa olla järjestelmässä!
Guest tero Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2009 Paine lienee muistaakseni jossain 25 bar kinttailla, joten aika tehokas kompura saisi olla.. Pelkkä paineilma ei sitä itseasiassa hajoita ja hätätilassa voi pelkällä ilmalla ajaa lähimpää korjaamoon (jossa on hydrolastic-pumppu!!)Kokeiltu on. Mutta paineilmalla(~8bar) se ei nouse kuin vähän eikä ole mikään ratkaisu. Järjelmässä oleva ilma ei tee hyvää venttiileille(paineiskut), joten tuo järjestelmän ilmaaminen on olennaisen tärkeätä.
Recommended Posts