Guest mini-75 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2009 Millä eri koneella on saatu mini katsastettua suomessa, jos ei oteta alkuperäisiä huomioon. Suzukin ja prätkän koneella ainakin on, mutta onko muita.
Guest jokinen Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2009 roverin v8 koneella mutta sekin oli clubmänissä
Guest jokinen Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2009 on, 3,5l roverin v8 on laitettu yhteen clubmäniin, henkilö asuu vielä nurmijärvellä.
Guest jokinen Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2009 tai en ole enää varma asuuko nurmijärvellä, mutta kyseinen juttu löytyy jäsenlehdestä N:o 3, 77, 2000
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2009 Tuntuu että nyt puhutaan Viku Perälän Clubmanista. Ko. auto on kyllä viimoisen päälle hyvin ja asiantuntemuksella rakennettu, mutta kilvissä mini ei tietääkseni ole eikä tule. Viranomaiset on hoitanut tämän puolen. Kuutiotilavuus, teho ja tehopainosuhde. Onhan Lantikassa ollut alle sata heppasia kaseja, mutta kuitenkin. 970s oletko "hylännyt" kotisivusi? Olisi ollut helppo viitata linkillä v8 klupiin.
Guest jokinen Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2009 voi sekin kyllä olla totta, mutta kuulin juttua et hän oikein haki luvat englannista että pystyy sellaisen rakentamaa. en sitten tiedä
Guest jokinen Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2009 mutta huomasinkin että se on ollu vain siirtokilvillä eli minun mokani :)
Guest m1n1 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2009 Mitä englanninlupia tuohon tarvitaan jos osaa V8:n nokalle asetella niin että luukku vielä sopii kiinni ? Mestariteos sinänsä tämä Vikun auto.
Guest mini1380 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2009 Allegron/Maxin 1750cc "möhkömoottori", muistaakseni jollain opelin koneella (1800) ja Hondan koneella. Noi isommat vanhempien sääntöjen mukaan tehtyjä.
Guest jokinen Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2009 siis luvat englantista jotta sen saa täällä rekisteriin.
Guest mini1380 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2009 Ei englantilaiset pysty sellaisia lupia kirjotteleen et suomipoika sais pistää liian isoja koneita Miniin (ikävä kyllä).
Guest inno75 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2009 Kysäisen vielä, että onko joku laillisesti saanut 1.8l Opelin- tai Honda-koneisen rekisteriin ? Eikö toi 1,6l ole yläraja. Ainakin jo vakio Opel/Honda ylittää tehorajan. Nim "Epäilevä Tuomas";-)
Guest ek Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2009 ilman poikkeuslupaa eli muutoskatsastuksella voit laittaa koneen 1593,75cc ja teho 112,8hp ja paino(laatikko+kone) n.190kg
Guest 970s Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2009 Yahoo on pitänyt huolen siitä ettei mun kotisivuja enää ole nörttiavaruudessa. En teidä saako niitä enää pystyyn edes maksamalla Yahoolle. Katotaan riittääkö vanhalla vielä virtaa viritellä niitä jonnei muualle. Eipä niillä sinänsä ole mitään virkaa, nykynuoriso on sen verran asiansa tuntevaa ettei vanhemman harrastajan vinkeillä ole mitään arvoa... Mun tietääkseni mun Minorin lisäksi muita Morriksia ei ole vee kasilla kilvissä (koneena just toi Lantikan 92 hp versio). Vikun autoa ei ole saanut lailliseksi millään ilveellä. Nyt yks veijari on vienyt AKE:n lupakäsittelyn mielivaltaisuuden Korkeimpaan Hallinto-oikeuteen, katotaan millainen päätös sieltä napsahtaa. Se saattaa tuoda jotain linjauksia AKE:n toimintaan (tai sitten ei).
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2009 Täältä löytyy lisää asiasta: http://koti.mbnet.fi/~setalat/index.htm Kannattaa katsella myös projektit, näyttävät myös luonnossa hyvin tehdyiltä.
Guest ek Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2009 tuli luettua toi koko homma äsken ja ihan mielenkiintoista toimintaa....
Guest simoo Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2009 laitettiin velipojan kanssa 1750cc maxin kone maileriin ja muutoskatsastettiin se 80 luvulla silloin auto muuttui 1 paikkaikseksi ja konepeltiin piti tehdä skuuppi,joten olisin kiinnostunut näkemään kuka sai maxin koneen mahtumaan miniin.
Guest simoo Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2009 ja katsastettua sen.silloin piti tehdä lujuus laskelmat valokuvata kaikki muutokset.tallella on auto ja kaikki asia paperit ja kuvat.joten toivottavasti mini1380 valaisee asiaa enemmin
Guest mini1380 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2009 Tunturivuori niminen kaveri sellaisen on tehnyt, auto valittu jonain vuonna vuodenminiksi väri "sähkönsininen" ja muistaakseni 4-paikkaisena rekisterissä. Autosta on kuva kerhon sivuilla muut minit osiossa (se missä on lintulauta ja kanaportaat. Eikä muistaakseni ole skuuppia (tämän voin muistaa väärin).
Guest simoo Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2009 meillä oli maxin koneen painavuudenkanssa ongelmia koska oli paljon painavampi kuin mailerin kone.jos en väärin muista kyseisessä minissä ei ole maxin moottori koska en ole koskaan nähnyt maxissa vastaavaa konetta.taitaa olla itse valmistama pitkälti.korjaa jos olen väärässä.
Guest mini1380 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2009 Kansi on ITSE tehty 16v (varsinainen seppä), muu kone brittien tekelettä ja kansikin oli alunperin alkuperäinen.
Guest 970s Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2010 Miten mulla on semmoinen mielikuva että Tunturivuoren lintulauta oli 1500 koneella jota oli porattu isommaksi ?
Guest simoo Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 minullakin on sellainen mielikuva ja mitä skuuppiin tulee taitaa minissä olla flippikeula
Recommended Posts