miihcars Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2007 Jepa! Kuinka on tarviiko tommonen tonninen,hieman piristetty mini öljynlauhdutinta?vai meneekö ilman? Entä kuinkas nua jäähtyy,onko kiehumis ongelmia??Onko kukaan käyttänyt sähkölettiä lisä jäähdytykseen?Ajattelin että joku apinaratsunin sähköletti sinne vois sopia jos on tarvetta?? Sitten vielä kytkinlevy,onko uusi vakio kytkin uusine asetelmineen riittävä vai luistaako??? Selvennetään viälä vähän konetta eli:276 nokka,40 lortto,kairattu ja vähän laskettu kansi jäykemmillä jousilla+pellisarja. Ja auto tulee ihan katukäyttöön.
minorv8 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2007 Mulla on ahdinkoneessä öljynlämpömittari ja kuumimmillaan olen saanut öljyt jonnekin 105 asteen kieppeille. Ei ole öljynjäähdytintä eikä ole tarvis edes laittaa. Eli oman kokemuksen perusteella nykyöljyillä ei ole tarvetta. Mutta kukin tyylillään.
minizz Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2007 parhaitenhan tuon tietää kun viittii katella lämpöjä, ei tarvii arvuutella että käykö kuumana jne.. Monikin taitaa laittaa noita öljynjäähdyttimiä ja sähköflektejä ihan asentamisen hauskuuden takia. Ja saattaapa joku luulla että tossa täytyy olla voimaa kun on noin iso öljynjäähdytin ;) Omassa vanhassa oli tuo vakio ropelli lentänyt lepikkoon ja sen tilalla oli sähköflekti.ei se kuumana käynyt vakiollakaan olipahan ylimääränen flekti ja liikaa aikaa..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään