soppa Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2006 Olisko jollain kuvaa tai hyviä neuvoja miten voisi valmistaa etukelkan kumielementin irroitus työkalun?? Vai saako sitä irti mitenkään ilman oikeaa työkalua? Mistä tietää kannattaako edes alkaa vaihtaan niitä kumi etu- ja takakelkasta? Ei ainakaan päälläpäin näytä huonolta.. Myykös minitron siihen etukelkan kumielementtiin tulevaan sitä "kuulatapillista" juttua? :P Kattelin vain, että kumi oli irronnut ja kuula oli aika jumissa...ruosteessa. Tosta työkalusta olisin kiinnostunut samaan lisä infoo.
soppa Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2006 Hei, kai nyt joku osaa neuvoa tai on rakentanut irroitus työkalun...? Pitäis päästä purkamaan kelkka ja oli hyödyllistä saada lisätietoa :)
minizz Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2006 Kyllähän ne saa irti ilman sitä kumityökaluakin. Etupäästä purat vaan ylätukivarret irti niin putoo alakautta pois. Sama takana eli se trumpetti irti niin se lähtee suoraan kelkasta irti. Voimaa saa kyllä käyttää irrotuksessa jos paikallaan ovat olleet kymmeniä vuosia..
Hatsku Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2006 eikun lekaa niin kyllä ne irti lähtee. voi olla ruostunu kiinni
soppa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2007 No ni, kumielementit on irti mutta mites sit noi "trumpetit" lähtee edestä ja takaa noista kumeista?? Onko ne jollain kierteellä vai lähteekö vain lekaa näyttämällä...? Mulla oli vielä edestä toisen "trumpetin" alaosa haljennut, että menee sit varmaan HILOjen laittoon 8-) Mut millai ne irtoo? Kitoos
MikaJ Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2007 Trumpetit eivät ole mitenkään kiinni kumeissa, eli lisää raakaa voimaa vaan. Itselläkin nyt vastaava projekti juuri menossa, toinen ihan helvetin tiukassa, toinen ei yhtään.
minorv8 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2007 Clubmanissa oli toinen etupallo niin lujaa hiloissa kiinni että lopulta teräsrengas irtosi jousesta mutta oli edelleen tiukasti hilossa kiinni. Rälläkkä auttoi lopulta... niin ja sai tietenkin uusia sen jousen ;) Voipi olla ettei edes hienosäätöleka auta asiaa >:(
koirankoppi Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2007 Kannattaa sipaista jotain rasvaa tai tervaa jousen ja hilon/trumpetin väliin kun asentelee takaisinpäin. Jos joutuu taas joskus purkamaan ! Kuin myös kuulatappiin/trumpetin reikään tai hiloon.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään