soppa Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Onko nyt niin, että jossain vuosimalleissa on puhallinmoottori siellä lämppärin sisällä ja jossain kuten esim. minulla on puhallinmoottori konetilassa? Vai löytyykö ne molemmat mahdollisesti? Pystyisikö puhallinta mitenkään "virittää" koska alkaa puhallusteho loppua kun alkaa nämä kosteat aamukelit lisääntyä! Onko kukaan esim. yrittänyt laittaa moottoritilassa olevaan puhaltimeen "ylimääräisiä" siivekkeitä? Katselin vain, että puhaltimen sisällä oleva siipisysteemi on aika pieni, joten jos sitä hiukan suurentais lisä siivekkeillä? ::) Kannattaako vai onko joku kokeillut jotain muuta "viritystä"?
minizz Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Itellä on ainakin noissa vanhoissa
soppa Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Itellä on ainakin noissa vanhoissa Kyllä pitäisi olla puhtaat putket. Mulla on tosiaan konetilassa puhallinmoottori jonka läpi se puskee ilmaa kennolle ja se on ainakin aika tehoton... Mistä tiedän onko siellä itse kennossa vielä erillinen puhallin?
koirankoppi Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Mk 1 ja MK2:ssa oli puhallinkotelo konehuoneessa, paitsi Cooper S:ssä, joissa sillä paikalla oli jarrutehostin. Mk 3:ssa puhallin vaihtui kaikkiin hytin puolelle lämppärikoteloon. Eli sinulla ei ole puhallinta lämppärikotelossa, paitsi jos joku on asentanut sinne uudemman Minin lämmityslaitteen puhaltimineen. Jos siellä on puhallin ,näet sen päädyn kuskin jalkatilan puolelta lämppärin sivulta. Jos sulla on puhaltimella varustettu lämppäri, jossa se ei kuitenkaan ole toiminnassa, niin siitä on todennäköisesti haittaa ilmankululle !? Omasta kokemuksesta konehuoneen puolella oleva puhallin on jopa tehokkaampi kuin lämppärin kotelossa oleva ja ainakin selvästi hiljaisempi.
koirankoppi Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kannattaa muuten tarkistaa että puhallin pyörii oikein päin !! Jos akun napaisuuksia on käännetty tai puhaltimen johdot muuten vaan väärin kytketty!!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään