hege Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2006 aloitettaampa sarja noviisikysymyksiä toimivan oloisella foorumilla. eli 72 mini aloittaa uudelleensyntymisen nyt.ostettu 2v sitten mutta väljä 1000:n kone esti ajamisen. vaihdoin vuosi sitten peliin hilot ja eteen tuoreet kumipallukatkin mutta edelleen mini on kallellaan kuskinpuolelle päin. kori on äkkiseltään suora ja hitsaamaton. saahan sen hiloilla oikastua mutta jossain on oltava vika. onko ideoita?? emäntä haluaa (ihan oikeasti) 7x13 tuumaset,syvät vanteet sportspäkkien alle mutta tuleeko 174\\45 rengas rek.katsastusta häiritsevästi ulos kaaren alta ja joudunko pitämään korin korkealla että jää edes hieman joustovaraa? MINÄ kun haluan laitteen pysyvän maanläheisenä. tack
Niko_T Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2006 Ihan oma mielipide noista isoista pyöristä :). Alkaa näyttämään traktorilta . Kai nekin saa korimuutoksilla sopimaan sillai, että voi laskea auton alas . Mini magazinessa oli aiheesta juttu jossain kevään numeroista . Mutta kyllä ne ohjeet varmaan löytyy vielä täältäkin . Onhan noita kuitenkin nähty täälläkinpäin . En mä silti laittais 10 tuumasta isompaa, jotenkin se kuuluu siihen ja leveänä aika hyvän näköinen ;) Koitas nyt puhua vähän järkeä sille emännälle ;D
minizz Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 aloitettaampa sarja kori on äkkiseltään ja hitsaamaton. saahan sen hiloilla oikastua mutta jossain on oltava vika. onko ideoita?? emäntä haluaa (ihan oikeasti) 7x13 tuumaset,syvät vanteet sportspäkkien alle mutta tuleeko 174\\45 rengas rek.katsastusta häiritsevästi ulos kaaren alta ja joudunko pitämään korin korkealla että jää edes hieman joustovaraa? MINÄ kun haluan laitteen pysyvän maanläheisenä. tack Kelkat varmasti ehjät ja suorat? ja niiden kiinnityspisteet kunnossa? Ja kaikki helyt oikein kasattu? ::) korihan noissa voi olla kiero vaikka näyttäisi päällepäin kuinka hyväkuntoiselta.. vanteista sen verran että ilman korimuutoksia tuskin saat toimimaan niin että on matala ja silti joustovaraa..itellä tossa minissä on 6x13 vanteet 175/50 kumilla ja tällä hetkellä hilot niin alhaalla kun mahdollista.. kaarista on otettu ihan reilusti tavaraa pois ja levikkeet on pitkälle omavalmisteiset, jotta mahtuu pyörimään.eikä tohon silti joustovaraa ihan älyttömiä jää. tohon tulee kynäsetti ympäri auton leimauksen jälkeen eikä tosta oo tulossa muutenkaan mitenkään "pehmeä" ajaa niin voi tollasta madallusta jotenkin pitää..(tossa projekti osiossa on jotain kuvia)
hege Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 brittilehtiä jo muutaman vuoden postiluukusta hakeneena tuo 13 tuntuu vain niin vakioratkaisulta. 12 tuumainen lähes harvinainen. tallissa on ehjät dunlopin vanteet mutta ne kun 10 tuumanen ei meinaa kelvata millään. eipä brititkään artikkeleissaan 13t vaihtoehtoa liikaa suosittele. mites tuo ajettavuus? 12 ja 13 t vissiin samanoloiset? ei sen pehmeä tarvi olla. kuhan pysyy jalat polkimilla. jos laitasin auton laserilla vaakaan esim takasivuikkunoiden alalinjan mukaan niin mitkäs olisi parhaat mittapisteet vinouman selvittämiseksi. onko jotain tehtaan tarkastuspisteitä? takakelkan vaihdan joka tapauksessa. etupää saa tyytyä puhallukseen ja pulverimaaliin.
hege Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2006 tuossa tuli huoltsikan parkkiin tasan orkkiskuntonen mini.niin oli samanlainen tauti laitteessa. kuskinpuolelle kalleellaan ja kauniisti. lie joku mallille tavanomainen väsähtäminen....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään