Mitrix Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Nyt tuli mutkia matkaan, ilmasin jarruja ja takatukki (mötikkä takakelkassa) vuotaa, mistä löydän uuden / käytetyn toimivan sellaisen, minitronissa ei ole. SOITTO JOS JOLLAIN ON NURKISSAAN 044-2768157
Sautio Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 tarkoitatko tuota paineensäätöventtiiliä: http://drcwww.uvt.nl/~bogaard/manual/brakes/11.htm Se näyttäisi olevan avattavissa isolla hylsillä, josko vaatii uuden tiivisteen, tai sitten vai koettaa ruuvata tuota kiristysmutteria tiukemmalle? Jos siis vuotaa ulospäin niin ei kait ole muuta mahdollisuutta kuin tuo aluslevy mutterin alla, luulisi siihen käyvän kuparisenkin?
minorv8 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 Mistä kohtaa tuo paineenrajoitinventtiili vuotaa ? Se on rakenteeltaan simppeli, eikä vuotokohtia ole käytännössä kuin putkiliitokset ja iso kierteillä oleva päätylaippa. En ole koskaan nähnyt/kuullut että itse venttiilin kuoret falskaisi. En ole myöskään törmännyt moiseen että päätylaipan iso kuparitiiviste vuotaisi. Eli kannattaa tarkistaa että jarruputket on kunnolla kiinni ja että itse putket ovat kunnossa. Itse olen uusien putkien kanssa huomannut että osa putkiin tehdyistä kartioista on ala-arvoisia eivätkä tahdo tiivistyä vaikka kuinka kiristäisi.
Mitrix Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 löyty uusi päätytulppa luhtasaarelta huittisista ja nuo putket on jo tekovaiheessa (toivoisin) kun tarvis ne huomenna hakea...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään