Heppu Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Olen noita vanhempien minien tietoja selaillut www-sivuilta ja näkyis olevan "outoja" 1380 cc ... ehkä joitain yli 1400 cc:n kokoja moottoreille. Mikä on käytännössä suurin koko noille moottoreille ? Ilmeisesti nää on jälkikäteen ylikokoon porattuja. Ton linkin minijuttua olen muutaman vuoden ihmetellyt. ;) http://www.geocities.com/jharkola/Viku2_fin.html Onkohan toi mini saatu todella kilpiin ?
Ministeri Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Ilman stroukkausta 1380 73.5 männillä ja suurin on 1480. Saahan pelin kuin pelin liikkumaan siirtokilvillä tapahtumasta toiseen...
minorv8 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2006 Poraamalla 74,7 mm männillä ja pisimmällä iskulla mikä lohkoon mahtuu on aikoinaan tehty 1596 cc kone(ita), en ole varma saako noita tarvittavia hiluja enää mistään. 1380 onnistuu ihan helposti 73,5 mm männillä ja vakiokampuralla, 1400 saadaan 74 mm männillä, esim. etuveto Fordin männillä. Vikun peli ei ole kilvissä, AKE on suhtautunut hieman nihkeästi ajatukseen.
Heppu Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2006 Vikun peli ei ole kilvissä, AKE on suhtautunut hieman nihkeästi ajatukseen. Kiitti ... nyt selvis mulle toi V8 minin asia. Olis se aika mielenkiintoinen peli ollut liikenteessä. Jotenkin tuttu on toi AKE sana on näissä auto ympyröissä. ;)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään