artwave Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Moi, Ei kellään olisi lainata pulley removal toolia (Alta) voin myös pientä korvausta vastaan ostaa pois. Altan 15% pulley tulossa ja olen itse sitä vaihtamassa joten removal toolille olisi tarvetta.. -Art-
skithund Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Ei kellään olisi lainata pulley removal toolia (Alta) voin myös pientä korvausta vastaan ostaa pois. Altan 15% pulley tulossa ja olen itse sitä vaihtamassa joten removal toolille olisi tarvetta.. Voin lainata omaani, kunhan saan pulleyn vaihdettua (aika pajalle varattu 27.7.). Kyseessä on Ultrikin ulosvetäjä. Esaiah 1
artwave Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2008 Pulley vaihdettu onnistuneesti, kiitokset skithundille removal toolin lainasta, ilman sitä ei olisi tullut kuin harmaita hiuksia (jos sellaisia olisi).
Tim Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 I'm also hoping to borrow the pulley removal tool in the next few weeks - can I arrange a time to come and pick it up? tcbw
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään