Jump to content

Autoslalom-2007


Bättis

Recommended Posts

Eipä noita slalomkuvia enempää tallessa ole. Osa oli niin huonoja, että karsin ne pois ja loput sulla onkin jo näkyvillä.

 

n.

Löysin toiselta koneelta loputkin sun ottamista kuvista. Nyt on myös Bättiksen ajosta kuvasarjaa. Ja joistakin muistakin. Jesh! :P Kuvat siis vuoden 2006 Tattarisuon kisasta.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Laitoin sinulle jiikoo linkin, missä on minulla olevat ko. kisan kuvat ...

Jos löytyy   ::) ::) ::)  "uusia", niin laita vaikka  800 x 600 kokoisina minulle s-postissa.

Teen  kisasta itselleni  muistokuva-albumia. :)

Kuvia on rutosti lisää. Kymmenien kuvien mittainen kuvasarja ajostasi. Kuvat oli tallessa toisessa koneessa. Olin aiemmin laittanut sivulleni pääasiassa omasta autostani otettuja kuvia tai itseottamiani. Olin unohtanut nunon kuvista ne, joissa ei ollut kuvasarjoja omasta ajostani ja niitä siis vaikka kuinka paljon...
Link to comment
Share on other sites

Laitoin sinulle jiikoo linkin, missä on minulla olevat ko. kisan kuvat ...

Jos löytyy   ::) ::) ::)  "uusia", niin laita vaikka  800 x 600 kokoisina minulle s-postissa.

Teen  kisasta itselleni  muistokuva-albumia. :)

Kuvia on rutosti lisää. Kymmenien kuvien mittainen kuvasarja ajostasi. Kuvat oli tallessa toisessa koneessa. Olin aiemmin laittanut sivulleni pääasiassa omasta autostani otettuja kuvia tai itseottamiani. Olin unohtanut nunon kuvista ne, joissa ei ollut kuvasarjoja omasta ajostani ja niitä siis vaikka kuinka paljon...

 

Ja korjauksena vielä sen verran, että minä en ollut ainoana kameranvarressa kiinni. ex-jäsen scooper otti melkoisen osan noista jiikoon galleriassa olevista kuvista. Kunnia niille, joille kunnia kuuluu. :)

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Ja korjauksena vielä sen verran, että minä en ollut ainoana kameranvarressa kiinni. ex-jäsen scooper otti melkoisen osan noista jiikoon galleriassa olevista kuvista. Kunnia niille, joille kunnia kuuluu. :)

 

n.

Joo, scooper siis otti lähes kaikki mun kameralla otetut kuvat (on aiemmin mainittu), mutta siis sinunkin kameralla otetuista kuvista osan? Laitan korjatun tiedon sinne albumi-sivulle näkyviin...

 

Edit: Kuvaaja-krediitit lisätty. ;)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...