Minihemuli Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Tulipas tuossa eräänä kauniina päivänä mieleen että onkohan Cooper S:ssä vahvemmat vetoakselit / -nivelet kuin esim Onessa tai Cooperissa ? Onkohan noita niveliä mennyt porukalla ? Tämä tuli lähinnä mieleen sen vuoksi kun tuolla JCW S:llä on niin mukava ajaa mutkia hieman lujempaa ja kiihdytellä... :) EDIT: Tämä kysymys lähinnä sen vuoksi koska S:ssä kuitenkin tuota tehoa on jonkin verran enemmän kuin esim One:ssa.
Minihemuli Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2008 Hmmmmm... Ei noita niveliä/akseleita sitten varmaankaan ole mennyt kun kukaan ei tunnu asiasta mitään tietävän... :o ;D 8-)
Heppu Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2008 Mulla tuli hylsy viime talvena katsastuksessa ... (-04 vuoden ässä). Oikea raidetanko jouduttiin vaihtamaan, kun alkoi oleen väljyyttä paikoissa. Huomasin silloin jo syksyllä pientä klappia pyörässä, mutta aattelin sillä pärjäävän kevääseen ... mutta eipä pärjännyt.
diid Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2008 syyskuussa saatu (uus) mini, takaakselin kumiholkit kulunu jo vaihtokuntoon (10 000km). Takuuvaihto edessä.
CooperAce Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2008 syyskuussa saatu (uus) mini, takaakselin kumiholkit kulunu jo vaihtokuntoon (10 000km). Takuuvaihto edessä. :o Huomasiko tuota mitenkään ajossa esim. kolinasta?
diid Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2008 joo, sellaista mukavaa kolinaa takapäässä, ihan, kun ajais jotain vanhemman sortin volvoa... ei se takuuaikana paljon harmita, mutta jos joutuu omilla rahoilla yli 10 000 joka kertaa samat jutut hoitamaan, siitä tulee vieläkin kallimpaa lystiä.
Mitrix Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 mulla ilmeisesti sama homma kuskin puolella edessä, auto 03 cooper
villetre Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Vetarit luultavasti vahvemmat ässässä.Vetarit kuluu lähinnä kun lähdet paikaltaan kumit sutien ,ei juurikaan jos vauhtia on vähänkin ja "kiihdyttelet".Paikaltaan pyörät käännettynä sudittaen on murhaa vetareille. ;D ;D ;D Kannattaa joo takuuaikana olla tarkkana äänien ja kulumien suhteen,saa vielä pistettyä jotain tehtaan "piikkiin". ;)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään